Aussie locker
Aussie locker
Tietääkseni bensa- ja dieselversioissa eri välitykset dieselin ollessa tiheämpi.
Aussie locker
Tuo perä, minkä joskus A-V:ltä ostin, on juurikin tuo päivitetty AMC 15 eli 35. ja siihen hommaisn tuon Aussie lockerin. Se oli kotoisin 79 Concordesta sama perä kököttää tuolla Eaglen alla. Siihen hommasin levylukon, ja molemmat lukot Jeepin dana 35 perissä olleita. Enkä ole huolissani noiden kestävyydestä ollenkaan. :P
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Aussie locker
Tuo perä, minkä joskus A-V:ltä ostin, on juurikin tuo päivitetty AMC 15 eli 35. ja siihen hommaisn tuon Aussie lockerin. Se oli kotoisin 79 Concordesta sama perä kököttää tuolla Eaglen alla. Siihen hommasin levylukon, ja molemmat lukot Jeepin dana 35 perissä olleita. Enkä ole huolissani noiden kestävyydestä ollenkaan. :P
Mitä Juhap luulet, saisiko tuollaisia periä apuna käyttäen Americaaniin lukollisen perän rakennettua? Millä osilla lähdettäisiin liikkeelle?
RS
Aussie locker
En ole koettanut sopiiko nuo murikat 15:n sisään. Vanhalla tallilla olisi yksi sökö akseli, jonka voisi joskus (jos vaan ehtisi) purkaa ja testata...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82