Sivu 2/2
Aussie locker
Lähetetty: To Huhti 01, 2010 9:55 am
Kirjoittaja Enzo
Tietääkseni bensa- ja dieselversioissa eri välitykset dieselin ollessa tiheämpi.
Aussie locker
Lähetetty: To Huhti 01, 2010 6:45 pm
Kirjoittaja juhap
Tuo perä, minkä joskus A-V:ltä ostin, on juurikin tuo päivitetty AMC 15 eli 35. ja siihen hommaisn tuon Aussie lockerin. Se oli kotoisin 79 Concordesta sama perä kököttää tuolla Eaglen alla. Siihen hommasin levylukon, ja molemmat lukot Jeepin dana 35 perissä olleita. Enkä ole huolissani noiden kestävyydestä ollenkaan. :P
Aussie locker
Lähetetty: Pe Huhti 02, 2010 11:12 am
Kirjoittaja RamiS
Tuo perä, minkä joskus A-V:ltä ostin, on juurikin tuo päivitetty AMC 15 eli 35. ja siihen hommaisn tuon Aussie lockerin. Se oli kotoisin 79 Concordesta sama perä kököttää tuolla Eaglen alla. Siihen hommasin levylukon, ja molemmat lukot Jeepin dana 35 perissä olleita. Enkä ole huolissani noiden kestävyydestä ollenkaan. :P
Mitä Juhap luulet, saisiko tuollaisia periä apuna käyttäen Americaaniin lukollisen perän rakennettua? Millä osilla lähdettäisiin liikkeelle?
RS
Aussie locker
Lähetetty: Pe Huhti 02, 2010 2:51 pm
Kirjoittaja juhap
En ole koettanut sopiiko nuo murikat 15:n sisään. Vanhalla tallilla olisi yksi sökö akseli, jonka voisi joskus (jos vaan ehtisi) purkaa ja testata...