Liittyy hieman tähän topicciin. Ennen kuin uskallan kiristellä uusia ohjaustehostimen letkuja ja jarruputkia, niin multa puuttuu kunnollinen tuumakokoinen avolenkkisarja.
Mistä kannattaisi kysellä? Onko merkitystä, että onko kuusikulmainen vai monikulmainen?
Jos ja kun näitä avaimia ostaa kannattaa ainakin vähän panostaa laatuun, halvimmat ratkeaa ensimmäisessä aukaisuyrityksessä.
Työkalu- / Varaosakauppoja kiertämään ja kysymään.
Kuvastot heillä kuitenkin pöydän alla piilossa. Kuusikulmaisena ehdottomasti.
tommosia avolenkkejä en ole koskaan tarvinnut, ihan normaaleilla leuoilla kiristellyt. jos on v-mäisessä paikassa niin kunnon knipexin papukaijat ovat toimineet pirun hyvin. olen kokenut että kiristäessä tärkeämpää on olla varovainen ettei vedä jenkoja/mutteria rikki kuin se että saa 'tarpeeks' kireeseen kerralla.
toki näen noidenkin avolenkkien hyödyt tässä hommassa, mutta kunhan vaan höpisen ettei ne mitenkään pakollisia ole...
Mää ostin tollasen avolenkki sarjan ihan vaan testin vuoksi ja ainakin kotona vesijohtojen turaamisessa ovat pirun hyvät, jarruihin en oo koittanu, mut periaate sama...
Mää ostin tollasen avolenkki sarjan ihan vaan testin vuoksi ja ainakin kotona vesijohtojen turaamisessa ovat pirun hyvät, jarruihin en oo koittanu, mut periaate sama...
pitääköhän investoida itekin. työkaluja ei kuitenkaan koskaan ole liikaa...
Jumittuneen näköisen juntturin naputtelu kahdella pienellä vasaralla (toinen vasta puolelle ja toisella naputtaa) ja lämpöpuhaltimella lämmittäminen ennen ensimmäistäkään yritystä saattaa helpottaa paljon. Kun avain on pyörähtänyt sen ensimmäisen kerran voi aikaa palaa sen jälkeen vaikka miten ja sen jarruputken joutuu siinä kohtaa katkenneen uusimaan mitä suurimmalla todennäköisyydellä.
Mutta tämä ei auta ilmausruuviin jonka myös joutuu irrottaa ja joka on tod. näk. viel pahemmin juntturas. Lopputuloksena on et ottaa silintrin pöydälle ja irrotta ilmaruuvin siellä tai ilmaa sitten silinterin sen uuden letkun avulla....