Sivu 2/2
GC - lämmityslaite sekoilee
Lähetetty: Ma Marras 01, 2010 6:38 pm
Kirjoittaja Jeep-Ukko
pitää painaa a/c ja recirc, ja pitää niit pohjas, sitte kääntää myötäpäivää lämmönsäätönuppii 1 napsu, ja helpat. pitäs näkyy vikakoodit peräjälkee 2 numeroisin lukuin. Mulla on 38.
Mulle tuli 00.
Sitten kun koskin nappuloihin, niin lämmön säätönupilla pystyi selata numerot...
00 - 01 - 02 - 03 - ........ - 35 - 36 - 37 - 38 - 00 - 01
Eli sii selasi kaikki numerot läpi.
Ja jos AC tai recirc nappeja painoi, tuossa vaiheessa, niin niiden myötä tuli myös erillisiä numero sarjoja joita pystyi rullaamaan ja samalla symbooli, jossa ilman virtaus oli jalkoihin, ja toisessa symboolissa ilmanvirtaus kaikkialle.
Meneeköhän tuo paneeli ihan sekaisin jos sinne rullailee mitä sattuu?
GC - lämmityslaite sekoilee
Lähetetty: Ma Marras 01, 2010 7:05 pm
Kirjoittaja JL
Ei mee sekasin, siin on vaan osatestejä mahdollist tehä.
Vaikka raitisilmaläpän moottorin testauksen voi alottaa rullaamalla kohtaa 24 ja pitää jompaa kumpaa rcirc tai ac nappulaa pohjas n 3 s. ilmottaa jos virhe, taas 2 numerokoodil.
Juu ne vikakoodit näkyy senjälkeen ku näytös on se 00 ja painat jompaa kumpaa nappulaak kerra.
GC - lämmityslaite sekoilee
Lähetetty: Ti Marras 02, 2010 6:18 am
Kirjoittaja Jeep-Ukko
Juu ne vikakoodit näkyy senjälkeen ku näytös on se 00 ja painat jompaa kumpaa nappulaak kerra.
38
40
49
52
58
59
---------
edit.
Löyty tuollainen melko hyvä sivu
http://www.jeepforum.com/forum/f13/automatic-temperature-zone-control-system-board-diagnostics-106446/
GC - lämmityslaite sekoilee
Lähetetty: Ti Marras 02, 2010 5:36 pm
Kirjoittaja JL
No sieltä ne vikakoodit löytyy.
Kiitti.
GC - lämmityslaite sekoilee
Lähetetty: To Marras 04, 2010 8:06 am
Kirjoittaja Jeep-Ukko
Antaa lisäksi vielä vikakoodin 20.
Äkkiseltään taitaa tulle siinnä vaiheessa kun kääntää puhalluksen tulemaan suoraa naamalle päin (??)
Jonkun läpän liike väärä.
Jossakin tuolla oli, että läpät voisi kalibroida.
-virrat päällä kääntää lämppärin automaattiasentoon
-virrat pois
-IOD sulake irti
-sulake takasin paikoilleen
-virrat päälle ja odotetaan reilu minuutti
http://www.jeep-club.at/troubless/TSB/08-16-96.htm Mulla näyttäisi olevan tuollainen sulake paneeli moottoritilassa.
Tuossa puhutaan pää tietokoneen nollaantumisesta??
Onko tuo sulake sama, jolla tuon lämppärin saa kalibroitua.
Tai toimiiko tässä edes tuo kalibrointi, oliko se ohje uudempiin vasta?