Sivu 2/2

Holley vs. Edelbrock

Lähetetty: Pe Maalis 11, 2011 9:34 pm
Kirjoittaja Cassu
Vielä pieni lisäys tohon edelliseen. Mullahan toi jeeppi kärsii vähän lämpö ongelmista. Ja ongelma ilmenee  silloin jos kunnolla  antaa runtua. Eli nätin ajon jälkeen  lämmöt pysyy kurissa tyhjäkäynnillä mutta jos kunnolla runttaa, niin sen  jälkeen tyhjäkäynnillä alkaa lämmöt nousemaan. Voisiko olla että kovemmalla rasituksella käy liian laihalla ja nostaa lämmöt, vai johtuuko siitä että kone yksinkertaisesti lämpenee enemmän kovemmalla rasituksella...?

Holley vs. Edelbrock

Lähetetty: Su Maalis 13, 2011 6:24 pm
Kirjoittaja hentpe
Mulla oli aikanaan Hornetissa vähän saman tyyppisiä ongelmia. Tietääkseni ongelma katos kun Jaska päivitti sen vakuumi Hollikan Carterin AFB:ksi. Kävi kierroksilla laihalla ja lämmöt nousi.



Jos sulla on nyt Hollikka, niin katos miten toisiopuolen suuttimia sais suurennettua. Power-valvekin taitais kaivat päivitystä.

Holley vs. Edelbrock

Lähetetty: Ma Maalis 14, 2011 6:46 am
Kirjoittaja Cassu
nyt on 600 cfm carter... ja harkinnassa olisi hollikka (tuplapumppu)

Holley vs. Edelbrock

Lähetetty: Ma Maalis 14, 2011 11:18 am
Kirjoittaja Jago
Edelleen sitä mieltä että koita ensin säätää neula-jousi-suutinsarjalla sopivaksi ja kärymittariin, tuo tuplapumppu voi jo ruokkia liikaa.

Holley vs. Edelbrock

Lähetetty: Ma Maalis 14, 2011 7:23 pm
Kirjoittaja Cassu
Edelleen sitä mieltä että koita ensin säätää neula-jousi-suutinsarjalla sopivaksi ja kärymittariin, tuo tuplapumppu voi jo ruokkia liikaa.



jotenkin vaan kiinnostais koittaa mitä hollikka sanoo, kun ei ole siitä oikein kokemusta... saahan sen myytyä jos ei pelitä. Jokseenkin alan kääntyä 700 cfm tuplapumpun suuntaan...

Holley vs. Edelbrock

Lähetetty: Ti Maalis 15, 2011 7:15 am
Kirjoittaja A-V
Edelleen sitä mieltä että koita ensin säätää neula-jousi-suutinsarjalla sopivaksi ja kärymittariin, tuo tuplapumppu voi jo ruokkia liikaa.



jotenkin vaan kiinnostais koittaa mitä hollikka sanoo, kun ei ole siitä oikein kokemusta... saahan sen myytyä jos ei pelitä. Jokseenkin alan kääntyä 700 cfm tuplapumpun suuntaan...



Jaakolla hyvä pointti tuossa, jos kaasari ei ole säädöissään niin se ei pakosti parane vaihtamalla. Säätäminen on nimittäin hollikalla 10x vaikeampaa kuin Carterissa... ::)

Holley vs. Edelbrock

Lähetetty: Ti Maalis 15, 2011 8:27 am
Kirjoittaja herrakani
Pakko heittää korsi kekoon, itellä miedosti viritetyssä malibussa tuli eroa kun paidalla ja pakkopaidalla kun vaihdoin pikkusen 600 vakuumin 650dp:n. Säädöis meni kyl herne nenukkiin monasti, mut syynä oli viallinen seosmittari.



Suosittelen virityspuuhiin:

Holley 4150 tms dp

Holley suutinsarja

AEM Uego



2 alinta säästää harmailta hiuksilta skidisti (tosin ei apua meille norwich-hamilton 3-tason ohittaneille)



Ensin duunataan tyhjäkäynti ja pikkusuuttimet kartalle, sit sen jälkeen kiihdytyspumpun kammet ja suuttimet, sit vikaks isot suuttimet. Kuulostaa iisiltä, mut ilman seosmittaria vähän haasteellista.