Sivu 12/15
AMC 360 Moottorin kunnostus proj (kuvia)
Lähetetty: Ma Tammi 09, 2006 12:14 pm
Kirjoittaja Make66
AMC 360 Moottorin kunnostus proj (kuvia)
Lähetetty: Ma Tammi 09, 2006 12:25 pm
Kirjoittaja KK
Tossa alemmassa sarjassahan on myös uus öölipumppu messissä + tiivarit ja sä tarvinnet vaan ton kopan, ellei sun pumpun korjaussatsi ole joku ylikoko versio. Noita koppia myy kyllä kaikki AMC-osatoimittajat suoraankin, kandee vertailla hintoja, jotkut jeeppiputkat joskus myy suht edukkaasti.
AMC 360 Moottorin kunnostus proj (kuvia)
Lähetetty: Ma Tammi 09, 2006 1:00 pm
Kirjoittaja Make66
Nyt täytynee tarkistaa,mikä korjaussatsi mulla
onkaan.
AMC 360 Moottorin kunnostus proj (kuvia)
Lähetetty: Ti Tammi 10, 2006 8:25 am
Kirjoittaja Make66
Tilasin nyt sitten tämän
http://www.bulltear.com/catalog/product_info.php?cPath=21_35&products_id=45 ja hinnaksi tuli rahteineen (Airmailina) 220.91 Euroa.
AMC 360 Moottorin kunnostus proj (kuvia)
Lähetetty: Ti Tammi 10, 2006 3:41 pm
Kirjoittaja lucifer74
Kerropas köyhälle että paljonko ton mosan kunnostus tähän mennessä on maksanut?
Kun ruåttis olis yks 401 projektimosa, mutta kun romuraudasta 700e tuntuu kovalta..
(taidan tyytyä chevyn tekniikkaan..:-[ )
Edit; kait noi hinnat on ollu esillä, mut ei jaksa lukee topikkia läpi..
AMC 360 Moottorin kunnostus proj (kuvia)
Lähetetty: Ti Tammi 10, 2006 4:01 pm
Kirjoittaja Make66
Noh! Ostin keulaosan jeepistä, missä oli myös
Th400 ja quadra track sekä etuakselisto ja vähän muuta sälää. elikkäs suurin piirtein
moottori 400 euroa
rebuild sarja 680 euroa
koneistukset 700 euroa
timing cover 280 euroa (kaikkine kuluineen)
elikkäs n. 2000 euroa tähän mennessä.
Saas nähdä kuinka paljon rahaa vielä palaa ennenkuin kone on kasassa.
Alkaa se rahan meno vähän tässä itseäkin hirvittää.
AMC 360 Moottorin kunnostus proj (kuvia)
Lähetetty: Su Tammi 15, 2006 3:41 pm
Kirjoittaja Make66
Tässä putsailin osia viikonloppuna ja tuli pieni
?/tietämättömyys. Eli kyseinen "lämpötilakytkin"
Coolant temperature override switsh
http://i27.photobucket.com/albums/c195/Makesi66/AMC_360_22.jpg http://i27.photobucket.com/albums/c195/Makesi66/AMC_360_23.jpg alipaineelle. jossa kolme haaroitusta alipaineletkuille. mikä on toimintaperiaate ja tämän tarkoitus kun autossa olevassa koneessa lähdöissä ei ole letkun letkua, vaan alipaine virranjakan ennakollekin otetaan muualta (ilmanputsarista)
http://i27.photobucket.com/albums/c195/Makesi66/AMC_360_24.jpg
AMC 360 Moottorin kunnostus proj (kuvia)
Lähetetty: Ma Tammi 16, 2006 7:52 am
Kirjoittaja JAMANT
Kun kone on kylmä, käytetään alipainetta suoraan kaasarilta (non ported) ja lämmettyään alipainezydeemi vaihtaa asentoa ja alipaine otetaan kaasarin liittimestä joka on "ported" (= tyhjäkäynnillä ei alipainetta)
AMC 360 Moottorin kunnostus proj (kuvia)
Lähetetty: Ma Tammi 16, 2006 8:45 am
Kirjoittaja Make66
OK!
Elikkäs kytkimessä oleva kupari johtaa lämmön
kytkimeen ja vaihtaa vacuumin port1 ja port2
välillä riippuen koneen lämpötilasta.
kylmänä port 1 ja lämpöisenä port 2 :sta.
onko kytkimessä liikkuvia osia,vai perustuuko
kytkin kokonaan lämpölaajenemiseen?
AMC 360 Moottorin kunnostus proj (kuvia)
Lähetetty: Ti Tammi 17, 2006 6:38 pm
Kirjoittaja Make66
Tässä kuva muista osista joita olen putsaillut ja maalaskellut, kun oottelen jakopään koppaa jenkeistä
http://i27.photobucket.com/albums/c195/Makesi66/AMC_360_26.jpg