mitä tänään remontoit tai nikkaroit?

Juttua kaikesta mahdollisesta säästä elämään ja muuhun ei suoraan harrastukseen liittyvään.
rphx

Viesti Kirjoittaja rphx »

Tuli siivoiltua tallia

Huomaako kukaan mitä roskien lisäksi siivottiin tieltä poies  ;) ;)

Ja vähä nikkaroituakin

valmis tuote

ja paikallaan

Kautsi

Viesti Kirjoittaja Kautsi »

Käyttis Bemariin tuli vaihdettua takajarrupalat ja putsattua koko takajarrusysteemi.
pekka

Viesti Kirjoittaja pekka »

Sorataakan valot alkoi alkoi aamulla temppuilemaan, eli ei muuta ku bilhelveetin relesarja kehiin ja taas toimii :)
sillu
Site Admin

Viesti Kirjoittaja sillu »

Blazeriin tilasin Ebaystä tosi halvan kaukokäyttöavaimen, joitain euroja ja sen sai ite koodattua tosi helposti autoon toimivaksi http://www.programyourremote.com/ ohjeiden avulla, hyppylanka vaan OBD2-porttiin

pekka

Minnalle hommattiin seuraavaksi luuriksi Lenovo k3 ja sen softan kanssa oon tässä puuhaillut. Nyt on uudempi käyttis sisällä ja jokseenkin kaikki tehdasasenteinen skeida hävitetty häiritsemästä. Nyt vaikuttaa jo hyvältä :)
pekka

Minnalle hommattiin seuraavaksi luuriksi Lenovo k3 ja sen softan kanssa oon tässä puuhaillut.  Nyt on uudempi käyttis sisällä ja jokseenkin kaikki tehdasasenteinen skeida hävitetty häiritsemästä.  Nyt vaikuttaa jo hyvältä  :)

Paitsi että tää ei sit mennykkään niinku strömssössä...

Kaikki näytti hyvältä ensialkuun, sitten alkoi ongelmaa tulemaan vastaan; wlan ei muistanut salasanaa oli eka oire. Seuraava tuli puhelimen puolelta, tällä pystyi soittamaan ja lähettämään viestejä, mutta tähän ei yhdistynyt puhelut. Jäätävää tappelua ja oli pakko softata uusiksi. Ja se oli iso virhe. Iski totaali halvaus, ryytyi käynnistysruutuun... Sitten alkoikin pohtiminen, että milläs v*tulla tän saa taas yleensäkkin toimivaksi. 2 päivää googlen hakkaamista ja eri juttujen kokeilua ja vihdoin toimii kaikilta osin.
Pitu

Viesti Kirjoittaja Pitu »

Vielä ei oo ollu tarpeeksi vastoinkäymisiä, kun pitää moiseen ryhtyä. Ehkä tuo vielä tänä vuonna saadaan jopa käynnistymään.

Suuresti tähän harha askeleeseen on vaikuttanut jälkikasvun kiinnostus näihin, itse kun olen pyrkinyt minimoimaan näitten ylläpitotyöt..

rphx

Viesti Kirjoittaja rphx »

Vielä ei oo ollu tarpeeksi vastoinkäymisiä, kun pitää moiseen ryhtyä. Ehkä tuo vielä tänä vuonna saadaan jopa käynnistymään.

Suuresti tähän harha askeleeseen on vaikuttanut jälkikasvun kiinnostus näihin, itse kun olen pyrkinyt minimoimaan näitten ylläpitotyöt..

joo, kovaa rautaa tarvitseva/haluava rakentaa pöytäkoneen, meillä noilla vanhemmilla tenavilla(19-23v) i5/i7 läppäreitä nvidian ohjaimilla... niillä ne pelaa, ei tarvii raudan kans värkätä 8-)
A-V

Viesti Kirjoittaja A-V »

Ei läppäreillä kukaan oikeasti graffasta diggaava pelaa. Joo saahan niihin nvidiaa (kuten mullakin löytyy), mut ne kortit on ihan leluja kun virta ei vaan riitä... Pöytäkone on pakollinen.

'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
sillu
Site Admin

Viesti Kirjoittaja sillu »