Sivu 3/4

Automaattilaatikko

Lähetetty: Pe Kesä 08, 2007 1:23 pm
Kirjoittaja RamiS
Askin öljypohjan muoto tasan tyystin kokonaan eri näköinen 727 tai 904.



RS

Automaattilaatikko

Lähetetty: Pe Kesä 08, 2007 3:11 pm
Kirjoittaja Miikka
904 sen öljypohjan tiiviste tohon menee ja tiän et on erilainen 727 ssa. mut noissa räjäytys kuvissa on samanlaiset öljypohjat molemmis... kuvat kai si vähä valehtelee.. kai toi on 904. kestääkö toi mitenkää 360 koneen kaa..

Automaattilaatikko

Lähetetty: Pe Kesä 08, 2007 3:47 pm
Kirjoittaja avoksiyritys
Auttasko tää..




Automaattilaatikko

Lähetetty: La Kesä 09, 2007 2:23 pm
Kirjoittaja Miikka
onko 904 ja 727 laatikoissa pituus eroja toisiinsa nähden eli jos vaihtaa laatikon ni tarviiko kardaania lyhentää/pidentää?? ja miten saa laatikosta turpiinin jälkeen tulevan levyn irti?

Automaattilaatikko

Lähetetty: La Kesä 09, 2007 4:28 pm
Kirjoittaja Simo
Noita "904" -laatikoita on Moparilla ainakin kolme eri versiota. Kuutosen perässä on 904, 318 perässä 998 ja 360 perässä 999 (=904LA) . Silti niitä kaikkia kutsutaan yleisesti 904-laatikoiksi.

Erona on mm. etumaisen kytkimen kytkinlevyjen määrä : 3 / 4 / 5 kpl. Ysiysi-laatikon planeettapyörissä on neljäpyörää kun muissa on kolme.



A-727 laatikon pituus kaavelin etureunasta hännänpäähän on 34,39 tuumaa. Mutta on olemassa myös lyhyempi versio, mitä on käytetty jossakin Truckeissa.

A-904:n pituus on 30,50 tuumaa.



Mitä versiota AMC on käyttänyt, en tiedä.



Sen pumppulaipan parissa ruuvinreijässä on kierteet, joihin saa liukuvasarat kiinni.

Automaattilaatikko

Lähetetty: Ma Kesä 11, 2007 5:18 am
Kirjoittaja A-V
tjuuh, ylläolevat tiedot pätee AMC:llakin sisuskalujen osalta. kuoret on täysin omat, tosin laatikoiden pituus oli ymmärtääkseni sama. AMC ei tietääkseni käyttänyt TF-999:siä ollenkaan. Eli TF-904 oli kuutosten kanssa ja TF998 304cidin kanssa. TF-727 oli isompien kasien kanssa ja 304cidissäkin fleet/towing package optio.

Automaattilaatikko

Lähetetty: Ke Kesä 13, 2007 8:17 am
Kirjoittaja Miikka
Vika löyty, toisesta pakasta oli osa levyistä palanu kiinni toisiinsa ja osassa oli pinnat loppu... laatikko oli rempattu mut päässy ilmeisesti kuumeneen jossai välis ku testattiin autoo.. uudet levyt sisään ja laatikko kasaan ni pitäs taas toimii.

Automaattilaatikko

Lähetetty: Ke Kesä 13, 2007 12:50 pm
Kirjoittaja RamiS
Kuminpoltto ainoastaan pakkoykkösellä, takapanta on silloin avittamassa ja muut osat eivät suutu niin pahoin.



RS

Automaattilaatikko

Lähetetty: Su Heinä 22, 2007 9:51 am
Kirjoittaja Miikka
Nonii, tuli toi loota laitettua paikalleen ja uudet levyt sisällä.. mut pakki tahtoo vähä luistaa, voiko liika öljy aiheuttaa luistamien tai kikkarin puuttuminen?? muuten toimii hyvin, kolmosesta en tiä ku ei pääse pitkää matkaa ajaan ku ei o leimattu peli mut toi kikkarin puuttuminen kai vaikuttaa aika paljon tohon vaihtamiseen.. ja ei kai kannata paljo ajella ellei o toimivaa kickdownia.. pitäs väsätä vaijerista...

Automaattilaatikko

Lähetetty: Su Heinä 22, 2007 7:30 pm
Kirjoittaja RamiS
Suoritithan pantojen säädön ohjearvoihin, jos pakki luistaa?

904:ssä eri säädöt kuin 727:ssa, huomasithan lisäksi säätöohjeissa pantojen säätömomentit ovat tuumapaunoissa (in.lbs) eikä jalkapaunoissa (ft.lbs) niinkuin kaikki muut momentit.

Laita ihmeessä kickdown kuntoon, niinkuin jossain toisessa ketjussa oli juttua niin kikkari säätää askin öljynpainetta.



Mä oon toteuttanut tuon kikkarivaijerin niin, että vaijeri lähtee vivulta kohti häntää-> hännänkuorenkiinnityspultin välissä "korva" jota vasten lepää vaijerinkuori-> vaijeri tekee loivan mutkan kohti keulaa ja kiertyy konehuoneessa kaasuvivustoon (vipusuhteen täytyy olla oikea).



RS