Sivu 3/3
Levyjarrut AMC / Käyttäen osia Motonetistä
Lähetetty: Ma Touko 09, 2016 7:14 pm
Kirjoittaja tl
Mielenkiintoinen toteutus, mutta itse vierastan japanilaisten osien käyttöä missään. Niitä saa toki halvalla silloin kun saa mutta niihin tuntuu varaosavalmistus loppuvan aika nopeasti ja muutenkin kierto nopeaa ja osat vaihtuu jopa saman vuosimallin sisällä
Levyjarrut AMC / Käyttäen osia Motonetistä
Lähetetty: Ti Touko 10, 2016 5:18 pm
Kirjoittaja classic770h
minä ostin käytettynä satulat ja ne kiinnikeraudat jostain -97 bensakoneisesta,maksoi 70e,tilasin nuo samat levyt ku keräsellä maksoi muistaakseni 57€ ja uudet letkut ja palat,satula tuli just oikialle kohalle ja levyissä vissiin valmistajasta riippuen hieman eroja,koska minulla pala on just levyn reunassa,toine napa oli eri näkönen ja siltä puolelta piti simmata satulan kiinnikettä milli ulospäin,muuten ihan simppeli homma,suurin työ oli saaha ne vanhat 8kpl akselitumppien pulttia irti,reaktiotankojen puslat oli sököt ja niitten tilalle vaihoin moparin A tai B koppasen kumit,passas semmosenaan paikolleen
Levyjarrut AMC / Käyttäen osia Motonetistä
Lähetetty: Ma Kesä 05, 2017 5:56 pm
Kirjoittaja kymppi
Jos joku tätä ohjetta noudattaen alkaa jarruja tekemään, niin yksi asia kannattaa ottaa huomioon.
Jarrusatulan kiinnikettä on erittäin vaikea löytää, koska nuo isommat jarrut ovat tosiaankin ainoastaan turbodiesel farmarissa. Kaikissa muissa on pienemmät levyt, myös porrasperäisessa td:ssä tai bensakoneisessa farmarissa. Onnistuin löytämään oikeat osat, mutta itselläni tulikin palat 12mm liian ulos, muuten kaikki meni nappiin. Eli olisikohan tämä patentti kuitenkin tehty mazdan pienemmillä jarruilla varustetun auton jarrusatulan "vastakappaleella"? Itselläni ongelma ratkeaa kun teetätän uudellen nuo adapterit, joissa satulan reiät ovat 12mm lähempänä napaa.
Levyjarrut AMC / Käyttäen osia Motonetistä
Lähetetty: Pe Elo 11, 2017 10:25 am
Kirjoittaja jeeli
Onko kenelläkään tallessa kiinnityslevyn piirustuksia?