Jeep-Ukon lista oli hyvä, mut pari lisäystä. Tullut ton farkun ja 196:n kanssa harjoteltua, mutta periaatteessa sama toosa..
Autoa ylös: Jos ulkona joutuu touhuamaan, niin en uskaltais pukkeja käyttää. Ajaa (nostaa) auton vaikkan(talvi-)renkaiden päälle, niin saa tukevammin ylemmäs. Eikä tarvii pelätä maan pettämistä pukin/ tunkin alla.
Ulkona ois myös hyvä olla vaneri/ pressu työalueen alla. Ei mee mutterit ja sokat niin helposti hukkaan.
Itse irroitan (ja asennan) vaihteiston auton alla ilman kytkinkoppaa. Eli ensin vaihteisto, sitte kopan irrotus. ;)
Vaihteisto on neljällä pultilla kiinni kopassa. Näiden irrotuksen jälkeen lähtee vetämällä irti. On hiukka kevyempi ja vaatii paljon vähemmän tilaa auton alla. Myös koneen ja kopan välisiin pultteihin pääsee räikällä ja pitkällä jatkolla helpommin käsiksi kun laatikko on jo irti. Toki öljyt, vivustot ja muut on poistettu ennen tätä. Kannatin palkki viimeisenä ennen laatikon irrotusta, tunkki hännän alle siksi aikaa..
Jos joku Volvon kytkinlevyä haluaa tonne sovitella, niin mulla ois parikin lähes käyttämätöntä sopuhintaan. Americanossa saattaa toimia. Rebelissä (CC) Volvon levy luisti hiukka.
American Kytkin..
American Kytkin..
Juu, Pitu ihan oikeassa.
Helpompi kun ottaa eka laatikon irti kopasta ja sitten vast akoppa irti.
Helpompi kun ottaa eka laatikon irti kopasta ja sitten vast akoppa irti.