AMC Swap meet 2017 Sweden
toi ambo o ollu joskus fredillä. 287 ja tomaatti joka oli sökö.
ei kuulemma kovin mätä. rakkari käytössä kai ollu aikanaan.
ei kuulemma kovin mätä. rakkari käytössä kai ollu aikanaan.
Joo ei tuo nytkään näyttänyt kovin huonolta, ainakaan päältäpäin.
Jan täräytti sen malliksi käyntiinkin, ei ollut enempää puhetta kunnosta, ilmeisesti ei sitten liiku, jos vaihteisto sökö. Se selittäisi tuon oudon parkkeerauksen, keskellä pihaa takarenkaat tyhjänä.
Jokin kiehtova raggariasenne tuosta henkii, varsinkin kun soundit oli aika komeat. Niin ja komea maalaus konepellin alla ::)

Jan täräytti sen malliksi käyntiinkin, ei ollut enempää puhetta kunnosta, ilmeisesti ei sitten liiku, jos vaihteisto sökö. Se selittäisi tuon oudon parkkeerauksen, keskellä pihaa takarenkaat tyhjänä.
Jokin kiehtova raggariasenne tuosta henkii, varsinkin kun soundit oli aika komeat. Niin ja komea maalaus konepellin alla ::)

Laitetaas vielä kuvia autoista, jotka tietääkseni kaikki ovat Jannen omia.

Suuri osa noista oli jopa ajokunnossa.

Suuri osa noista oli jopa ajokunnossa.
Olikos autotkin kaikki kaupan? Siellähän olis gremlin poikineen
No meinasin niistäkin kysellä, mutta se jäi kun piti niiden osien kimpussa hääriä. Ei mulla sitten ollut kruunuakaan rahaa jäljellä kotia lähtiessä, että mitäs niitä autojakaan siinä enää kyselemään ;D
Gremlineistä kaksi oli kasilla varustettuja, nuo keltaiset. Ne liikkui omin voimin.
Gremlineistä kaksi oli kasilla varustettuja, nuo keltaiset. Ne liikkui omin voimin.
Jo ekoissa kuvissa tuota amboa katsoin.
Ei tainnut hintaa olla laitettu näkyville.
Mutta kyllä tuo 2kpl taitaa minun pihaan piisata...
Ei tainnut hintaa olla laitettu näkyville.
Mutta kyllä tuo 2kpl taitaa minun pihaan piisata...
Jannella taisi olla sulle sopivaiset uudet etulokarit...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Joo, ei ollut autojen hinnoista puhetta, eli oliko ne yleensä myynnissä. Niin Ambon uuden etulokasuojan näin roikkuvan yhden rakennuksen vintillä se oli oikean puoleinen, vasenta en nähnyt.
Juu. Joskus viestittelin Jannen kanssa.
Olikohan fb:ssä kuvia joissa sen katossa roikkuvan näin.
Muisteli että toisen puolenkin löytyy.
Sitten häneen ei enään yhteyttä saanut.
Jäi auki löytyykö toinenkin ja mikä on hinta...
Mun valkosessa on hyvät.
Ja ne mustan huonot saa toistaiseksi kelvata, kun en tiedä vielä tekeekö siitä ite ajokuntoisen vai myykö jollekkin onnekkaalle projektina.
Olikohan fb:ssä kuvia joissa sen katossa roikkuvan näin.
Muisteli että toisen puolenkin löytyy.
Sitten häneen ei enään yhteyttä saanut.
Jäi auki löytyykö toinenkin ja mikä on hinta...
Mun valkosessa on hyvät.
Ja ne mustan huonot saa toistaiseksi kelvata, kun en tiedä vielä tekeekö siitä ite ajokuntoisen vai myykö jollekkin onnekkaalle projektina.
en tiä sopisko jannelle, ku tullaan euromeetistä ni käytäis sen tontilla ostoksilla.