American pinionin stefa
American pinionin stefa
Jaahas, että näin: We had those seals made. They are not available through National or any other seal manufacturer.
American pinionin stefa
Aika erikoisen näköinen stefa APD:n kuvissa toi B-malli, se mikä Jannelle meni oli varmaan toi 9906402C:tä vastaava stefa, pikkasen on eroja joo. Hitto kun APD:n kuvasta sais selvää, mitä siinä stefassa lukee, mulla ei taidot riitä, ihan selvästi olis Nationalin stefa ja on niinkuin lukis National...
Pistettiin tilaukseen , katotaan onko vieläkään oikea
OK, no sekin tietysti, tulee stefalle hintaa, tosin voi olla ettei sitä muualtakaan saa... Tilasitko muuta??
Eihän mulla taaskaan ole muuta tarvetta , eli kyllä saa stefa kestää seuraavat 56 vuotta ... jos nyt yleensä niitä jostain saa >:(
American pinionin stefa
Jos nyt oikein katalookeja kattelin, niin orkkis numero ois 3203580
American pinionin stefa
Tarkistan huomenna natsaako mihinkään....
American pinionin stefa
No höh, mulla on joskus ollu varastossa tommonen AMC-numeroinen stefa ja on sille Nationalin numero, mutta ei sitä ole enää ohjelmissa, yksi tukkuri tunnisti numeron, mutta tuote on Discontinued....
American pinionin stefa
Ei oo oikea tämäkään, kuvien perusteella se APDn on oikea .
American pinionin stefa
Kuvien perusteella ne ois samat. Ja toi numero on parts catalogista, eli pitäis kyllä natsata.
American pinionin stefa
Ei oo helppoo , koronan takia APD ei toimita.
American pinionin stefa
juuei
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82