American pinionin stefa
American pinionin stefa
Mistä saa ja minkä kokoinen on pinioninstefa -64 Caanossa ?
American pinionin stefa
Enkös mä just sulle sellaisen lähettänyt?? Jonkun pinionin stefan sulle lähetin...
American pinionin stefa
Jep , kaverin piti tänään asentaa , ei sopinut ?WTF.. >:(
American pinionin stefa
Jep , kaverin piti tänään asentaa , ei sopinut ?WTF.. >:(
Sitten se perä ei oo sen auton tai se ei oo AMC:n reppu, nettiluettelo ehdottaa Danan akselia ja sen mukaista stefaa (löytyy) ja mun paperiluettelo sanoa että tuo stefa, jonka sait sopii 64-65 AMC:n 7.5" perät, jos se on uudempi AMC:n perä, sitten on taas eri stefa.... Ottiko mitat vanhasta stefasta, pääsis kiinni siihen...
American pinionin stefa
Sait stefan jonka mitat: OD 52.48 x ID 34.93 mm, uudemmassa on mitat OD 69.95 x ID 46.81 mm. Sopiiko se??
American pinionin stefa
vanha on 47,7 ja 25,3 , tämäkin vähän outo?
American pinionin stefa
vanha on 47,7 ja 25,3 , tämäkin vähän outo?
No joo, nyt vetää vaikeaksi... Ei siinä vanhassa lukenut mitään numeroita päällä?? Joissain lukee ja sillä pääsee kiinni... Mutta tutkitaas...
American pinionin stefa
Joo, ei ole Spicer 53:nkaan perässä noin pientä pinionin stefaa... Mystistä, mulla loppui vaihtoehdot... Mutta tutkitaan lisää...
American pinionin stefa
SL10001875Aijuu, niin olikin, no sitä ei taulukko kääntänyt, katsoin sen jo silloin, kun tuota metsästettiin...
Ja tuonkokoista 47.7 x 25.3 stefaa ei oo olemassakaan, ei missään mistä kokojen puolesta pääsee stefoja etsimään... Tutkin vielä...