Sivu 3/5
kone yskii ja sammuu...
Lähetetty: Su Huhti 18, 2010 5:47 pm
Kirjoittaja Jago
Täytyy muistaa että Cassulla on myös ne Edelin kannet jotka virtaavat aika rajusti paremmin kuin alkuperäiset.
kone yskii ja sammuu...
Lähetetty: Su Huhti 18, 2010 7:27 pm
Kirjoittaja Cassu
Mulla on kaasariin se säätösarja missä on suuttimen, jouset etc. kannattaako alkaan räpläämään kaasaria vai ostaa suoraan isompi esim. 750 cfm edeli... ottaen huomioon etten ole koskaa kaasaria avannut... Kuinka hankala homma suuttimien vaiho / kaasarin säätäminen on?
apropoo toi mun mylly käy myös vähän kuumana kun sitä leipoo.... saanee siis liian vähän tavaraa...
kone yskii ja sammuu...
Lähetetty: Su Huhti 18, 2010 7:41 pm
Kirjoittaja karzi
Kävisin polttoaine linjaston läpi. Terolla oli sama ongelma , jota se etsi useamman kuukauden. Viaksi selvisi vihonviimein polttoaineputkesta löytynyt kumiletkun palanen , joka tuli esille vasta paineilman avulla. mokoma "piiloutui" putkeen aina perus tarkistuksessa. Joo tuo kaasari riittää. Mullon sama. Linjaston sisähalkaisia pitäisi olla koko matkalta tankista kaasariin 8 - max. 10mm niin riittää. 8-)
kone yskii ja sammuu...
Lähetetty: Su Huhti 18, 2010 8:16 pm
Kirjoittaja RamiS
Eihän Bensapumppuna vaan ole "Holleyn sininen", isot pojat on kertonut, että talven jäljiltä saattaa olla morjens koko pumppu.
CO saa olla sen 1,5, mutta 2,5 ei myöskään ole liikaa.
RS
kone yskii ja sammuu...
Lähetetty: Ma Huhti 19, 2010 5:17 am
Kirjoittaja Cassu
Eihän Bensapumppuna vaan ole "Holleyn sininen", isot pojat on kertonut, että talven jäljiltä saattaa olla morjens koko pumppu.
CO saa olla sen 1,5, mutta 2,5 ei myöskään ole liikaa.
RS
kyllä on holleyn sininen... kyllä se jotain pumpaa, bensasuodatin tätytyy nopeasti kun pumppu menee päälle.
Onko pakkanen rikkonut pumpun vai seisonta?
kone yskii ja sammuu...
Lähetetty: Ma Huhti 19, 2010 5:30 am
Kirjoittaja juhap
Siellähän on sisällä sellaiset liikkuvat lamellit. Ne jumittaa hyvin helposti. Ja jos tuo nykybensa on niin surkeaa kuin se taitaa olla, on se voinut jumittaa niitä.
kone yskii ja sammuu...
Lähetetty: Ma Huhti 19, 2010 9:21 am
Kirjoittaja hentpe
Sen saa selville mittaamalla pa-paineen.
kone yskii ja sammuu...
Lähetetty: Ma Huhti 19, 2010 10:34 am
Kirjoittaja Cassu
Kaasari irroitettu, huikkapumppu säädetty isomalle, vaihdettu suuttimet, metalli tangot (en tiedä niiden suomalaista nimeä... ::)) sekä jouset.
Toivottavasti auttaa... Kaavion mukaan pitäsi olla rikkaamalla
Jos vielä tänään ehdin niin laitan paikalle ja testaan...
Kaasarin säätö noviisina on sanottavat että oli pelättyä helpompi homma kun printtas netistä ohjeet 8-)
kone yskii ja sammuu...
Lähetetty: Ma Huhti 19, 2010 5:32 pm
Kirjoittaja A-V
toivottavasti pelittää.. ! nimittäin kovat on poltteet nähä tätä näyttelyssä... :)
kone yskii ja sammuu...
Lähetetty: Ma Huhti 19, 2010 5:46 pm
Kirjoittaja Cassu
JOHOI!!!
Ongelma väheni huomattavasti mutta ei kokonaan poistunut, abaut joka 6-7 kerta kun lämäsi niin yski ja pari kertaa sammui kun lähti paikalta, useamman kerran kuitenkin lähti nätisti...
Kaasaria siis säädetty ja oli myös sytkä ajoitus hieman myöhässä... taisi olla kahden summa... täytyy varmaan vielä sytkä kertaalleen tarkastaa, piikaisen ennakkoa niin on varmaan siinä!!
Kiitoksia kaikille neuvoista!!!!!