Sivu 26/85
R U O T S I
Lähetetty: Pe Marras 19, 2010 9:47 am
Kirjoittaja Simo
R U O T S I
Lähetetty: Pe Marras 19, 2010 5:18 pm
Kirjoittaja KK
Joopa, pari päivää tuota tuijotellut...
Erikoisempi kombo, kun on 327:n perässä manuaali.
R U O T S I
Lähetetty: Su Marras 21, 2010 11:58 am
Kirjoittaja pekka
R U O T S I
Lähetetty: Ma Joulu 13, 2010 12:43 pm
Kirjoittaja heikkisj
R U O T S I
Lähetetty: Ma Joulu 13, 2010 5:46 pm
Kirjoittaja h3rn3
Talvikäyttis dieselillä?
Asiallinen!
Nyt ei meikäläisen pakkoruotsi taivu ja google ei kykene.
Mitä tämä tarkoittaa "Nu till det tråkiga är att två glöggstift har gått sönder så den är lite svårstartad utan riktig glöggning."?
Mikä glögitappi on rikki?
R U O T S I
Lähetetty: Ma Joulu 13, 2010 6:20 pm
Kirjoittaja hentpe
Veikkaisin hehkua..........
R U O T S I
Lähetetty: Ma Joulu 13, 2010 11:14 pm
Kirjoittaja Teddy_Tiger
Veikkaisin hehkua..........
Näin veikkaisin itsekin. Eli kaksi hehkua rikki, ja tämän johdosta vaikea käynnistää ilman kunnollista hehkutusta.
R U O T S I
Lähetetty: Ti Joulu 14, 2010 8:58 am
Kirjoittaja Jago
Kerrankin tehty Jeep kunnollisella dieselillä :)
Eipä tuo mikään raketti ole mutta kestävä kone kyllä muuten.
Ja tuohon koneeseen on helppo homma vaihtaa hehkut, eikä vaihdella niitä sitten yksi kerrallaan, tai ainakaan itse en tekisi niin...
R U O T S I
Lähetetty: Ti Joulu 14, 2010 9:04 pm
Kirjoittaja tl
Ei helevata mitä kokastuksia jotkut jaksaakin rakennella, eihän toi mylly jaksa viedä ees henkilömeseä saatikka tollasta pakettimaasturia. Noo ruottalaiset taitaa osata suomalaisiakin paremmin ton pienten nokilekojen istuttamisen isoihin jenkkikoppiin :P
R U O T S I
Lähetetty: Ke Joulu 15, 2010 8:21 am
Kirjoittaja h3rn3
Eikös toi mesen kone ole ihan hyvän dieselkoneen maineessa?
Turhan kesyhän se on (OM603 148hv ja 270Nm, OM606 134hv ja 210 Nm, AMC360 140hv ja 352Nm).
Kieltämättä tuo vääntö on alkuperäisessä koneessa ihan eri luokkaa.
Ahdin voisi muuttaa mukavasti tuon koneen luonnetta.