mitä tänään remontoit tai nikkaroit?
No tuo pirtissä oleva pihasauna tuli nikkaroitua. Itseasiassa piti vaan nopeesti kiuas vaihtaa ja vähä laatotella, mutta loppupeleissä meni koko huone uuteen uskoon. Nyt kehtaa taas saunoa... 8-)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Putsasin harmaantuneen kypärän visiirin, sainkin siitä läpinäkyvän mutta uusi pitäisi silti ostaa.... :-/
-Muuten, mitä eroa on LSPO2b ja LSPO2 visiireillä...? :-?
Mulla on AGV-avattava kypärä, jossa tuo LSPO2b visiiri, myynnissä on tuolla numerosarjalla mutta ilman tuota pikku b kirjainta.... :(
-Muuten, mitä eroa on LSPO2b ja LSPO2 visiireillä...? :-?
Mulla on AGV-avattava kypärä, jossa tuo LSPO2b visiiri, myynnissä on tuolla numerosarjalla mutta ilman tuota pikku b kirjainta.... :(
Talvella lähti tontin kulmasta monta voimalinjan pylvästä. Tänään tasoiteltiin Matin kanssa (traktorilla) kynnös sileämmäksi. Vedettiin pylväiden alla olleet auton jämät pidemmälle mettään ja siistittiin tienoita sen verran, että saa ainakin 5 autoa lisää samalle laanille... eikun pääsee ajamaan Murrayllä nurmikkoa siitä.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Tuota grillikatosta nikkaroinu pikkuhiljaa aina välillä kun on ehtiny. Tätä on rakennettu kuin iisakin kirkkoo...
Päivätöitten lisäksi tulee oman firman hommat. Tänään kuntosalivehkeiden purku. Ensiviikolla kasaus uudessa kohteessa. Siellä myös muuta asennusta. Sitten iltapäivästä ehti hakemaan pylväitä että saa autoja katokseen suojaan. No,juu...pitäähän se vielä kasata ;D
Kyllähän se paino tuo 250kg pakka+kehikko....mut paino nuo pylväätkin kun repi kyytiin tien sivusta.
Tuommonen hiihtokelkka pitäis saada valmiiks 5.11. mennessä. 6.-9. päivä meneekin apuvälinemessuilla Tampereella. Jos satutte huudeilla niin VAU Ry:n Liikuntamaan solian pisteellä olen.
Huomenna tulee yks Range Rover jarruremppaan, torstaina kävelymaton kevenninvaljaan kiskon asennus....kiire aikataulu? Juu kun toi päivätyökin on hoidettava. Perjantaina alkaakin päivystys, nice.
;D ;D ;D ;D
Huomenna tulee yks Range Rover jarruremppaan, torstaina kävelymaton kevenninvaljaan kiskon asennus....kiire aikataulu? Juu kun toi päivätyökin on hoidettava. Perjantaina alkaakin päivystys, nice.
;D ;D ;D ;D
rebeli on tekiä miehiä
mä oon tota renault saunaa rakentanu kai kymmenen vuotta...paljon on tullu sutta ja sekundaa
valaistus hoituu 5v usb powerilla ja 18v porakoneen akulla
mullahan on kuudennen asteen led fetissi
kironnu kun noita piuhoja menee ristiin rastiin ja ohuetkin riittäs...haaa keksin sitten mistä ohutta piuhaa sarja portti ja verkko johdot sekä anteenin piuhat löys uuden elämän
tehny tätä kaikesta jämästä kiukaan ostin uuden
ps tonne tallille ei tuu vettä niin noi vauva pyyhkeet on hyviä käsien putsaukseen ja muuten syttyy hyvin..
mä oon tota renault saunaa rakentanu kai kymmenen vuotta...paljon on tullu sutta ja sekundaa
valaistus hoituu 5v usb powerilla ja 18v porakoneen akulla
mullahan on kuudennen asteen led fetissi
kironnu kun noita piuhoja menee ristiin rastiin ja ohuetkin riittäs...haaa keksin sitten mistä ohutta piuhaa sarja portti ja verkko johdot sekä anteenin piuhat löys uuden elämän
tehny tätä kaikesta jämästä kiukaan ostin uuden
ps tonne tallille ei tuu vettä niin noi vauva pyyhkeet on hyviä käsien putsaukseen ja muuten syttyy hyvin..
Viimeyönä vuorokauden vaihtuessa jo täksi päiväksi joka sekin vaihtuu taas kohta niin valmistui toi. Perjantaina jännätään sitten miten paljon sitä pitää muuttaa...[ch128513][ch128077]