Stadin Cruising
Stadin Cruising
Olisit vaan Makkonen ilmoittautunut, jos näillä kylillä olitte, olisinhan mä sit vääntäytynyt Pacerilla teidän kanssa stadiin, se ei sadetta pelkää.
Stadin Cruising
Olisit vaan Makkonen ilmoittautunut, jos näillä kylillä olitte, olisinhan mä sit vääntäytynyt Pacerilla teidän kanssa stadiin, se ei sadetta pelkää.
Juu, jos oisin tienny et kruisingit ois ollu. Just tultiin taas tuolta kyliltä. Olipas kiva istuskella terasseilla auringon paisteessa. Huomenna pitäis lähteä kotia kohti.
-
Stadin Cruising
olikos kukaan eilen stadissa?
mawen farkun näin
:o
Onks meillä toinenkin auto?
Mä luulin että oltiin mun ambolla :-X
hups, sorry... :-/
Stadin Cruising
Jep. Tuli käytyä kastumassa.... [smiley=vrolijk_1.gif] -Ensi perjantaina Espooseen... ;)
Stadin Cruising
Olipa tänään sista Stadin cruising tälle vuodelle ainakin meikäläisellä. Kova räkätauti päällä ei kauaa jaksanut notkua, vaikka vaatetta otin, kuin talvella.
Autoja ja porukkaa oli ihmeen paljon, Jamantin näin, muuten oli hiljaista AMC-rintamalla, tosin poistuin jo puol ysiltä.
Ai niin, se yx siisti mattamusta Americano siellä oli.
Komiassa letkassa ajelin Kauppatorille, ekana punainen Viron kilpinen Viper, sit Musti samasta maasta ja kolmantena tuli sitten tää avaruusauto, niinkuin kuulin jonkun torilla kommentoivan.
Ekan kerran Viipperi herätti kiinnostukseni, sairaan makeat äänet ja oli ilmeisesti manuaalilaatikolla, kuulosti kaikkea muuta, kuin jenkiltä, eikä silti miltään fiat... eiku ferrarilta.
Ja levottomalta näytti märällä asfaltilla aina liikkeelle lähtö.
Autoja ja porukkaa oli ihmeen paljon, Jamantin näin, muuten oli hiljaista AMC-rintamalla, tosin poistuin jo puol ysiltä.
Ai niin, se yx siisti mattamusta Americano siellä oli.
Komiassa letkassa ajelin Kauppatorille, ekana punainen Viron kilpinen Viper, sit Musti samasta maasta ja kolmantena tuli sitten tää avaruusauto, niinkuin kuulin jonkun torilla kommentoivan.
Ekan kerran Viipperi herätti kiinnostukseni, sairaan makeat äänet ja oli ilmeisesti manuaalilaatikolla, kuulosti kaikkea muuta, kuin jenkiltä, eikä silti miltään fiat... eiku ferrarilta.
Ja levottomalta näytti märällä asfaltilla aina liikkeelle lähtö.
-
Stadin Cruising
tuli käytyä kaverin lankkukyljen kyydis, ramleri jäi talliin sateen pelossa... (tuulilasin tiiviste vuotaa)...
Stadin Cruising
Jäi väliin...
RS
-Niin jäi täälläkin... :-[
Stadin Cruising
Enpä päässyt viime sekä tänä kesänä.
Ensi kesänä uusi yritys, jos saisi Javen nippuun ja jopa toimimaan niin että uskaltaa ajaa sadan kilsan matkan. ::)
Ensi kesänä uusi yritys, jos saisi Javen nippuun ja jopa toimimaan niin että uskaltaa ajaa sadan kilsan matkan. ::)
Stadin Cruising
Perjantaina jälleen, onko ketään tulossa? Itse koitan tulla 15 vuoden tauon jälkeen, kun ilmatkin näyttävät suosivan (ne lasinpyyhkijöt ::) ). Parkkiin kauppatorille vai miten tuo nykyään menee?