Stadin Cruising
Stadin Cruising
Perjantaina 6.5 eli tänään ois taas Helsingissä Cruising!
Itse en pääse koska auto ja minä ollaan Lahdessa valmistautumassa näyttelyyn.
Menkää te muut ja pitäkää AMC-lippua korkealla.
RS
Itse en pääse koska auto ja minä ollaan Lahdessa valmistautumassa näyttelyyn.
Menkää te muut ja pitäkää AMC-lippua korkealla.
RS
-
Stadin Cruising
Käyty on. Ihan hyvin porukkaa ja asiallinen keli.
Oli siellä parhaimmillaan ainakin mun FSJ, KK:n Pacer, Ilen -66 American ja yhden tutun miekkosen American, taitaa sekin olla -66.
Oli siellä parhaimmillaan ainakin mun FSJ, KK:n Pacer, Ilen -66 American ja yhden tutun miekkosen American, taitaa sekin olla -66.
-
Stadin Cruising
jeppis, eli americani kuskas paikalle ja jopa poiskin... oli siel joku punane jeeppi kans, wago/chero, en tunnista jeeppejä... ja sit se sämpylä-hudsoni (helvetin hieno) ja sunnuntaikuvaajan hornetti näkyi myös olevan paikalla...
Stadin Cruising
No onko tänään kenkään tulossa? Mä voisin tuleman jos pääsee lähtemään pois ennen iltahartauksia?
Stadin Cruising
Mä meen/tuun Comanchella!!
-
Stadin Cruising
Mä tuun kanssa FSJ:llä, varmaan joskus 20:00 nurkilla vois yrittää viimeistään olla paikalla.
Stadin Cruising
Katotaan jos vaikka jaksais...
Stadin Cruising
Palailtiin just stadista, varmaan sista ISO cruising tälle vuodelle, oli meinaan väkeä ja kalustoa! Jeeppejä, Americanoja, Hornet, meidän Passu nyt ainakin oikeita merkkejä, Sunnuntaikuvaajan porukka, Guru, Jamant ja RamiS tavattiin ja paljon muiden merkkien harrastajatuttuja, oikein joutui terassille imuroimaan yhtä keskiolutta pariksi tunniksi. Kiva reissu.