Sivu 4/4
Automaattilaatikko
Lähetetty: Su Heinä 22, 2007 7:54 pm
Kirjoittaja Miikka
en o koskenukka noihin pantojen säätöihin ettei mene väärin.. takapantaa ei kai voi säätää ulkoopäin??
Automaattilaatikko
Lähetetty: Su Heinä 22, 2007 8:23 pm
Kirjoittaja RamiS
Siinäpä se juju juuri onkin....
Pantojen kitkapinnat kuluu siinä missä levytkin, välys kasvaa-> säätö menee pieleen-> aski luistaa.
Juuri tuon askin sisältä säädettävän takapannan tehtävä on hoitaa pakkia päälle. :-[ :'(
RS
Automaattilaatikko
Lähetetty: Ma Heinä 23, 2007 4:19 am
Kirjoittaja Miikka
voiko säätää ö-pohjan kautta vai tarviiko loota irrottaa??
Automaattilaatikko
Lähetetty: Ma Heinä 23, 2007 9:39 am
Kirjoittaja RamiS
Säätö onnistuu öljynpohjan irroituksella.
Täytyy mun vielä yrittää lukea opuksia, jos vaikka vika olisi jossain muussa kohtaa, ettet tee turhaa työtä.
Kun kuitenkin itsekin touhuan ihan harrastepohjalta. ;)
RS
Automaattilaatikko
Lähetetty: Ma Heinä 23, 2007 11:08 am
Kirjoittaja avoksiyritys
Joo sieltähän sitä takapantaa saa säädettyä.. Mulla pullahti yhestä (tai oli 727) romusta sen pantaa painavan männäntiiviste ni ei oikeen vetäny ja joskus joutu säätään pantaa kireemmälle.
Kikkari taitaa kyllä kannattaa laittaa kuntoon ku eikös se juuri säädä paineita? lootassa niinkuin joku sanoi.
Saattaa "polttaa" uudet kitkalevyt suotta... :-/
Automaattilaatikko
Lähetetty: Ma Heinä 23, 2007 5:25 pm
Kirjoittaja Miikka
Ei Luista enää.. otin reilun litran öljyä pois, viä on vähä liikaa.. pitää ottaa viä pois ku kerkee mut enää ei luista.. kolmosta en o saanu päälle mut voi olla et vaihtaa ku pääsis testaan vähä pidemmällä suoralla.. kikkari kuntoo ja vähä hitsausta ja muuta pientä säätöö ni si leimalle.
Automaattilaatikko
Lähetetty: Ma Heinä 23, 2007 10:01 pm
Kirjoittaja RamiS
:)
Parempi näin että selvisit noin vähällä. :)
Kirjoitetaan kuitenkin tähän ketjuun tuo säätöohje. ;)
Takapannan säätö 904:ssa: ensin kiristys 72 in.lbs jonka jälkeen 3 1/4 kierrosta aukipäin ja lukitusmutteri kireälle. 8-)
RS
Automaattilaatikko
Lähetetty: Ti Heinä 24, 2007 1:01 pm
Kirjoittaja Miikka
otin öljyä lisää pois ja ny alkaa olee oikee määrä tikun mukaan.. mutta huomasin tämmösen jutun et jos parkilta laittaa suoraan pakin päälle ni se luistaa, mut jos käyttää kepin jokaisella vaihteella ja si laittaa pakin ni ei luista.. ei kai toi mitää haittaa ku käyttää ennen pakittamsita vaan kaikilla vaihteilla.. onko kellää kokemusta tommosesta?? voiskoha olla esim.venakoneistossa joku kuula väärässä paikkaa ku pääsi ne kuulat karkuun.. mut meni mun mielestä oikeisiin paikkoihin takas...
Automaattilaatikko
Lähetetty: Ti Heinä 24, 2007 1:36 pm
Kirjoittaja RamiS
Lueskelin eilen opusta ennekuin laitoin edellisen viestini, niin pakin luistamisen syy voi olla virheellisesti koottu venttiilikoneisto, pannansäätö, väärin säädetty vaihdevivusto ja tais olla vielä joku.
RS