Sivu 5/10
1969 Baja SC/Ramblers
Lähetetty: Ma Heinä 27, 2020 4:58 am
Kirjoittaja Sammy
Auto numero 130: alunperin James Garner – Scooter Patrick, lopulta kilpailuun osallistui Hunter Floyd ja ??? 
1969 Baja SC/Ramblers
Lähetetty: Ma Heinä 27, 2020 6:45 pm
Kirjoittaja A-V
hienoa faktaa ja komeita kuvia. 8-)
1969 Baja SC/Ramblers
Lähetetty: Ti Heinä 28, 2020 11:35 am
Kirjoittaja rebel70
Hienoa meininkiä on ollut. Kuka tekee tollasen replikan peltoautoksi? ;D
1969 Baja SC/Ramblers
Lähetetty: Ke Heinä 29, 2020 5:00 am
Kirjoittaja Sammy
Auto numero 150: Johnny Crean, Jr. – Dick Hansen 
1969 Baja SC/Ramblers
Lähetetty: To Heinä 30, 2020 4:56 am
Kirjoittaja Sammy
1969 Baja SC/Ramblers
Lähetetty: Pe Heinä 31, 2020 5:02 am
Kirjoittaja Sammy
1969 Baja SC/Ramblers
Lähetetty: Ke Elo 05, 2020 9:15 am
Kirjoittaja Sammy
Ensimmäiset 87 mailia reitistä oli päällystettyä tietä ja kun ensimmäinen ensimmäinen kontrollipiste 9,3 mailin kohdalla oli ohitettu, ajettiin seuraavalle jo kaasu pohjassa. Tästä syystä 390cid V8:lla varustetut Ramblerit valittiin autoiksi – uskottiin että moottorin tuottama suuri teho antaisi huomattavan edun juuri kilpailun ensimmäisellä osiolla, kun ajettiin sileällä, tasaisella ja päällystetyllä tiellä. Myös reitin 12 viimeistä mailia olivat päällystettyjä, joten samaa etua haettiin myös sinne.
Ja uskomus kävikin toteen. Aikakorteista arvioiden Ramblerien keskinopeudet päällystetyillä osuuksilla lähentelivät 140mph:a, jolloin eroa muihin autokuntiin kertyi helposti. Kuljettajien kertomusten mukaan moottoreiden kierrokset olivat jatkuvasti 7000rpm:n nurkilla. Ed Orr kertoi ajaneensa autolla numero 140 hetkellisesti 151mph @ 8000rpm mittarien mukaan!
Tankkaus/huoltotaukojen lisäksi kilpailuun ei kuulunut pysähdyksiä tai muita taukoja. Kuljettajilla piti olla autoissa mukanaan tarvittavat työkalut, varaosat, tarvikkeet, ruuat sekä kartat ja heidän tuli suorittaa mahdolliset korjaukset itse reitillä, jos jotain sattui huoltoalueiden ulkopuolella. Jotkut osuudet mahdollistivat kaasupohjassa ajon, joillain taas autojen oli pakko madella pikkuhiljaa eteenpäin.
Kilpailijoille jaettu reittikartta
Useimpien autojen ajovalot teipattiin, jotta ne eivät vahingoittuisi ennen yöosuutta, jolla niitä todella tarvittaisiin. Kuvissa näkyy autoja valot teipattuina tai ilman, riippuen siitä missä vaiheessa kilpailua kuvat on otettu.
Reitin tarkastelua aiemmin esitetystä kartasta ennen kilpailua
Brian Chuchuan Jeep-tiimin ajokki lähdössä ensimmäisenä nelipyöräisenä matkaan numerolla 61.
Tässä esimerkki kortista, jollainen jaettiin kaikkiin autoihin ennen starttia. Kyseinen kortti kuului jo aiemmin mainitulle Carol Bryanille, joka ajoi Jeepsterillä
1969 Baja SC/Ramblers
Lähetetty: Ke Elo 05, 2020 11:47 am
Kirjoittaja tl
Mukavaa vauhtia ramlerit loikotellu menemään, jeepsteri on saattanu hiukan jäädä noilla asfalttiosuuksilla. Dauntless kutosella ei varmaan ihan ylletty 140mph nopeuksiin
1969 Baja SC/Ramblers
Lähetetty: Ke Elo 05, 2020 2:59 pm
Kirjoittaja KK
Hitonmoista kyytiä tollasilla tötteröillä!