AMC Swap meet 2017 Sweden
Kyä käy kateeks...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Tulikos mulle niitä jarrukilpiä?
Tulikos mulle niitä jarrukilpiä?
Juu tuli, ne oli hiukan erilaiset kuin mitä noissa 71 malleissa. On siis muuten samanlaiset mutta hiukan syvemmät. Kyselin just jenkkiforumilta mihin ne vois kuulua ja vastauskin tuli heti. Eli ne on todennäköisesti -73 ja uudempiin isokoristen hd/fleet mallit jotka oli leveämmillä 10 x 2 1/2" jarrukengillä.
Eli sopii kyllä Javeenkin, mutta tarvit myös uudet rummut ja kengät, ehkä jotain muitakin hiluja. 60€ makso mutta jos et halua niitä niin voin kyllä pitää ne itselläkin ;D
Mulla tuli siitä farkku mätädorista HThen taakse isot jarrut. Jossain moparissa voi olla sopivat rummut. Farkussa siis. Voin minäkin nuo kilvet ottaa... ::)
Otan ne toki, pitää sit ihmetellä.
Laita vaikka yyveellä tilino, ni maksan pois, katotaan sit jossain tapahtumassa tällit.
Laita vaikka yyveellä tilino, ni maksan pois, katotaan sit jossain tapahtumassa tällit.
Voit maksaa sit ku saat tavarat. Tuolla Janilla olis todennäköisesti näihin sopivat rummut ja muut hilutkin kun vaan tietäis mitä hakea. Ei oo -72 uudempaa varaosakirjaa mulla.
Nää oli lisävarusteina -73 ja uudemmissa isokorisissa sedaneissa poliisiautoissa ja taxeissa ns. fleet autoissa. Farkuissa vissiin vakiona, joten osia löytyy todennäköisesti kyllä rockautosta ja vastaavista
Nää oli lisävarusteina -73 ja uudemmissa isokorisissa sedaneissa poliisiautoissa ja taxeissa ns. fleet autoissa. Farkuissa vissiin vakiona, joten osia löytyy todennäköisesti kyllä rockautosta ja vastaavista