Holley 1931
Lähetetty: La Syys 10, 2011 10:25 am
nonii, tuli ameriikanpostissa peruskorjattu hollikka, mut ongelmana näyttäis olevan että amerikan-joe on kasannu karburaattorin väärillä palikoilla, toisin sanoen kiihdytyspumpun kalvon varsi on liian pitkä, eikä näin ollen liiku milliäkään vaikka läppää aukoo.
omassa hollikassani on täysin erinäkönen kiihdytyspumppu, sellanen männän näkönen palikka kalvon varren päässä jossa myös jousi, ja kaasuvivusto painaa sitä mäntää sisäänpäin.
tässä uudessa kaasarissa kalvon jousi onkin eri puolella kalvoa, eli läpän ollessa kiinni pitäis muovisen palikan joka on varrella kiinnitetty läpäakseliin, vetää kalvoa ns. aukipäin. eli kaasua painaessa kalvo siirtyy kohokammiota kohti jousivoimalla.
joskus oon tollasen rempannu mut en kuollaksenikaan muista et oliko korjaussarjassa kahta eri kalvovaihtoehtoa....
jotain kaasarikamoja kävin läpi ja löysin paskana olevan kalvon joka ilmeisesti on mallista 1920, mut varren pituus täsmäis ja sillä vois toimia...
kenelläkään enempi kokemuksia aiheesta?
omassa hollikassani on täysin erinäkönen kiihdytyspumppu, sellanen männän näkönen palikka kalvon varren päässä jossa myös jousi, ja kaasuvivusto painaa sitä mäntää sisäänpäin.
tässä uudessa kaasarissa kalvon jousi onkin eri puolella kalvoa, eli läpän ollessa kiinni pitäis muovisen palikan joka on varrella kiinnitetty läpäakseliin, vetää kalvoa ns. aukipäin. eli kaasua painaessa kalvo siirtyy kohokammiota kohti jousivoimalla.
joskus oon tollasen rempannu mut en kuollaksenikaan muista et oliko korjaussarjassa kahta eri kalvovaihtoehtoa....
jotain kaasarikamoja kävin läpi ja löysin paskana olevan kalvon joka ilmeisesti on mallista 1920, mut varren pituus täsmäis ja sillä vois toimia...
kenelläkään enempi kokemuksia aiheesta?