Perä
Perä
::) Minkälainen Perä kannattas laittaa kasin voiman välittäjäks Americaanoon, eli toi leveys rajottaa jonku verta.
Tuollasta Dana 30 oon aatellu, mutta miten se ottaa kipeetä vastaan suuttumatta :-?
Dana 30 on kyllä etuperä, tarkoitatko Dana 35:ttä??
Perä
::) Minkälainen Perä kannattas laittaa kasin voiman välittäjäks Americaanoon, eli toi leveys rajottaa jonku verta.
Tuollasta Dana 30 oon aatellu, mutta miten se ottaa kipeetä vastaan suuttumatta :-?
Tällaisia tulee mieleen.
Toyota Hiacen perä
+ oikean levyinen
+ kestävä
+ lukko
+ levyjarrut
+ 5*4,5 pulttijako
- tiheä välitys > 4:?
Volvon 1030 ja 1031 periä (sopii Dana 30 perän osat = Dana 30 perä) löytyy paljon ja kestävät jopa 400 kaakin pieksennän. 1041 (= geeämmä 10 pulttinen) on kanssa yksi vaihtoehto.
+ kestävä
+ levyjarrut
+ saatavana erilaisia välityksiä
- eri pulttijako
- leveys
- ei lukkoa
Perä
Mulla on yhdessä hiasen perä ja toisessa oli phordium 8.8...
Hiasen korvakkeet piti siirtää, Phodrissa näkyy olevan alkuperäisellä paikallaan. Hiasen käkkärivaijeri menee suoraan oikein päin jos perä on uudempi kuin -91 (muistaakseni) ja sitten pitää muistaa, että 4x4 takalukkoperä on 6-pulttinen...
Kaverin Impalassa oli aikoinaan yli 500 hp ja hyvin Hiasen lukkoperä kesti...
Hiasen korvakkeet piti siirtää, Phodrissa näkyy olevan alkuperäisellä paikallaan. Hiasen käkkärivaijeri menee suoraan oikein päin jos perä on uudempi kuin -91 (muistaakseni) ja sitten pitää muistaa, että 4x4 takalukkoperä on 6-pulttinen...
Kaverin Impalassa oli aikoinaan yli 500 hp ja hyvin Hiasen lukkoperä kesti...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Perä
Yli neljän välityksellä olevan perän kanssa tulee kyllä ikävä jos meinaa ajella muuallakin kuin vaan kylillä. Tietysti jos on loikkariloota se vähän ehkä auttaa. Pihkanen: mistä korista löytyy lehtijousi 8.8? Vois olla itellekin tarvetta.
Perä
Emmä tiiä mistä se on... Se oli yhdessä kopassa kiinni kun tuli mulle. Tuommoiseksi sen tunnistin...joskus vuosia sitten...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82