Perä

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
rphx
Viestit: 475
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 4:36 pm

Perä

Viesti Kirjoittaja rphx »

::) Minkälainen Perä kannattas laittaa kasin voiman välittäjäks Americaanoon, eli toi leveys rajottaa jonku verta.



Tuollasta Dana 30 oon aatellu, mutta miten se ottaa kipeetä vastaan suuttumatta :-?
Avatar
tl
Viestit: 4002
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 2:08 pm

Perä

Viesti Kirjoittaja tl »

Ainakin kannattaa laittaa lukko, auttaa pidon ohella myös tuohon kestävyyteen
JAMANT
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Perä

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

::) Minkälainen Perä kannattas laittaa kasin voiman välittäjäks Americaanoon, eli toi leveys rajottaa jonku verta.



Tuollasta Dana 30 oon aatellu, mutta miten se ottaa kipeetä vastaan suuttumatta :-?

Dana 30 on kyllä etuperä, tarkoitatko Dana 35:ttä??
h3rn3
Viestit: 1451
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 3:17 pm

Perä

Viesti Kirjoittaja h3rn3 »

::) Minkälainen Perä kannattas laittaa kasin voiman välittäjäks Americaanoon, eli toi leveys rajottaa jonku verta.



Tuollasta Dana 30 oon aatellu, mutta miten se ottaa kipeetä vastaan suuttumatta :-?

Tällaisia tulee mieleen.



Toyota Hiacen perä

+ oikean levyinen

+ kestävä

+ lukko

+ levyjarrut

+ 5*4,5 pulttijako

- tiheä välitys > 4:?



Volvon 1030 ja 1031 periä (sopii Dana 30 perän osat = Dana 30 perä) löytyy paljon ja kestävät jopa 400 kaakin pieksennän. 1041 (= geeämmä 10 pulttinen) on kanssa yksi vaihtoehto.

+ kestävä

+ levyjarrut

+ saatavana erilaisia välityksiä

- eri pulttijako

- leveys

- ei lukkoa
Sammy
Viestit: 832
Liittynyt: La Elo 07, 2010 12:42 pm

Perä

Viesti Kirjoittaja Sammy »

Moparin 8 1/4 on ainakin (toistaiseksi) kestänyt.
Avatar
rebel70
Viestit: 4184
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 6:49 pm

Perä

Viesti Kirjoittaja rebel70 »

Iisalmessa ainakin oli americana 360 myllyllä ja peränä hiacen perä.
😁
KKOSKINEN
Viestit: 371
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2003 3:08 pm

Perä

Viesti Kirjoittaja KKOSKINEN »

Ford 8.8
juhap
Viestit: 6800
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Perä

Viesti Kirjoittaja juhap »

Mulla on yhdessä hiasen perä ja toisessa oli phordium 8.8...



Hiasen korvakkeet piti siirtää, Phodrissa näkyy olevan alkuperäisellä paikallaan. Hiasen käkkärivaijeri menee suoraan oikein päin jos perä on uudempi kuin -91 (muistaakseni) ja sitten pitää muistaa, että 4x4 takalukkoperä on 6-pulttinen...



Kaverin Impalassa oli aikoinaan yli 500 hp ja hyvin Hiasen lukkoperä kesti...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
KKOSKINEN
Viestit: 371
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2003 3:08 pm

Perä

Viesti Kirjoittaja KKOSKINEN »

Yli neljän välityksellä olevan perän kanssa tulee kyllä ikävä jos meinaa ajella muuallakin kuin vaan kylillä. Tietysti jos on loikkariloota se vähän ehkä auttaa. Pihkanen: mistä korista löytyy lehtijousi 8.8? Vois olla itellekin tarvetta.
juhap
Viestit: 6800
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Perä

Viesti Kirjoittaja juhap »

Emmä tiiä mistä se on... Se oli yhdessä kopassa kiinni kun tuli mulle. Tuommoiseksi sen tunnistin...joskus vuosia sitten...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Vastaa Viestiin