Kertokaas tyhmälle mikä laitos tää on?
Muitakin vikoja kuin tykkää syödä kansia?
Saako swapattua esmes 258 tilalle?
2,5 VM diesel?
2,5 VM diesel?
Alkujaan Detroit Diesel.
Mutta Italialainen VM Motori osti kaikki lisenssi oikeudet Detroitin mentyä konkurssiin (tjsp).
Moottoriin ei nimen vaihdoksen myötä ole tehty mitään muutoksia, eli sama *aska, eri nimellä.
Ainakin kansi pahveja syö.
Ja melko heikon näköinen rakenne alakerrassa.
Varaosia saa, jos saa.
Ainakin työkone käyttöön olevaan moottoriin, ei täys mottori remonttiin saa mitään. Telva, joka maahantuo ko moottoreita, ilmoittaa toimitus ajoiksi mitä sattuu ja lopulta kun puoli vuotta on tilauskesta mennyt, niin osia ei silti tule, eivät halua osia myydä, haluavat myydä vain kokonaisia moottoreita...
Ite en ole rassannut, mutta työkaveri on...kun Wihurin edustukseen kuuluu noita kiinteistönhoito koneita...Smith Swingo harjakoneissa kyseistä moottoria ja meillä hallin nurkassa 3 romukonetta, en oo nyt ihan varma mitä kaikkia vikoja, mutta yks on ainakin männät/putket väljäksi kulunut. Moottoreista sais perus kunnostettua vaihtomoottoreita, mutta kun tosiaan Telva ei suostu toimittaan osia, eikä kukaan ole muutakaan kautta yrittänyt...ja Wille käytti joskus aikoinaan Detroittilaista...
Mutta Italialainen VM Motori osti kaikki lisenssi oikeudet Detroitin mentyä konkurssiin (tjsp).
Moottoriin ei nimen vaihdoksen myötä ole tehty mitään muutoksia, eli sama *aska, eri nimellä.
Ainakin kansi pahveja syö.
Ja melko heikon näköinen rakenne alakerrassa.
Varaosia saa, jos saa.
Ainakin työkone käyttöön olevaan moottoriin, ei täys mottori remonttiin saa mitään. Telva, joka maahantuo ko moottoreita, ilmoittaa toimitus ajoiksi mitä sattuu ja lopulta kun puoli vuotta on tilauskesta mennyt, niin osia ei silti tule, eivät halua osia myydä, haluavat myydä vain kokonaisia moottoreita...
Ite en ole rassannut, mutta työkaveri on...kun Wihurin edustukseen kuuluu noita kiinteistönhoito koneita...Smith Swingo harjakoneissa kyseistä moottoria ja meillä hallin nurkassa 3 romukonetta, en oo nyt ihan varma mitä kaikkia vikoja, mutta yks on ainakin männät/putket väljäksi kulunut. Moottoreista sais perus kunnostettua vaihtomoottoreita, mutta kun tosiaan Telva ei suostu toimittaan osia, eikä kukaan ole muutakaan kautta yrittänyt...ja Wille käytti joskus aikoinaan Detroittilaista...
2,5 VM diesel?
vuosimallia katellen voisin kuvitella että AMC2.5L bensakoneen tai 4.0L kuutosen vaihto olis helpompi kuin 258cid?
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
2,5 VM diesel?
http://vmdieselspecialist.com/ Tuolta oon ite tilaannu tiivisteitä ja muita osia, palvelevat mielellään. Aikaa kuluu kyl viikosta kahtee.
Joo, riittävän uuden bensakoneen saa kyl vaihdettuu dieselin tilal, kai vaatii ainakin konehuoneen johtosarjan kans, ja ecun. Riittävän uus=vähintään sama päästönormi.
Joo, riittävän uuden bensakoneen saa kyl vaihdettuu dieselin tilal, kai vaatii ainakin konehuoneen johtosarjan kans, ja ecun. Riittävän uus=vähintään sama päästönormi.
2,5 VM diesel?
Osia saa ihan hyvin, mulla on niitä hyllyssä useampi sata nimikettä!!
Ja ei kyllä kansitiivistettä polta, on useampikerroksinen peltitiiviste, kannet antautuu helpommin, kuin tiiviste!!
Ja ei kyllä kansitiivistettä polta, on useampikerroksinen peltitiiviste, kannet antautuu helpommin, kuin tiiviste!!