Päällikkö on kylmäpäinen

Tänne voit iskeä kysymykset kaikesta muusta autojen rakenteluun liittyvästä.
lucifer74
Viestit: 861
Liittynyt: La Touko 01, 2004 8:40 pm

Päällikkö on kylmäpäinen

Viesti Kirjoittaja lucifer74 »

Toisinkuin kuski, jolla jäätyy jalat ja hiiltyy hiukset..



Lämppärin puhallin pyörii ja kennon kautta kulkee nestettä (ja paskaa) muttei tule ilmaa tuulilasille tai muuallekaan..



Onko tossa joku alipaineohjaus?



Kolme nappulaa puhaltimenkytkimen alla:



Off, heat ja def.



Ei vaikutusta painaa mitä tahansa.. :-?
juhap
Viestit: 6798
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Päällikkö on kylmäpäinen

Viesti Kirjoittaja juhap »

Tuo iso alipainemokkula noissa toisen viestin kuvissa taitaa olla lämppärin säätimen alipainekello...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
JAMANT
Viestit: 1564
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Päällikkö on kylmäpäinen

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Tuo iso alipainemokkula noissa toisen viestin kuvissa taitaa olla lämppärin säätimen alipainekello...

Ei kun se on alipaineakku ja siltä pitää mennä yksi letku lämppärin painonapeille (ja toinen sinne jakolaatikon katkaisijalle hanskalokeroon)! Jos ei alipainetta, tulipellissä oleva läppä on kiinni ja ilmaa ei tule!!
Vastaa Viestiin