Qt :hen pelkkä takaveto + muita qt kyssäreitä?
Qt :hen pelkkä takaveto + muita qt kyssäreitä?
Pystyykö modaamaan?
Tyyliin hidas nelikko ja pelkkä takaveto?
Vai pitäsköhän "pakottaa" toi np208 ton th400:n perään..
Vaihtas vaan etuakselin.. tossa olis toi dana44 missä murikka kuskinpuolella ja napalukot..
Vai keuliiko jo? ;D
Tyyliin hidas nelikko ja pelkkä takaveto?
Vai pitäsköhän "pakottaa" toi np208 ton th400:n perään..
Vaihtas vaan etuakselin.. tossa olis toi dana44 missä murikka kuskinpuolella ja napalukot..
Vai keuliiko jo? ;D
Qt :hen pelkkä takaveto + muita qt kyssäreitä?
Heh, se mun Wago oli tehty bensansäästö mielessä takavetoiseksi lukitsemalla se QT:n lukko ja ottamalla etukardaani pois. Oli meinaan tutiseva ajettava. Mahtoiko edes sitä bensaa säästyä...
Qt :hen pelkkä takaveto + muita qt kyssäreitä?
Ja sillä, olikohan se Milemarkerin, OD sarjalla, sen kun asentaa, saa kaikki vaihteet ylivaihteellisiksi ja sen jälkeen alipainekatkaisijalla 2wd <-> 4wd asetukset, kun tasauspyörästö poistuu!! Metsäpeliin melko turha laite, jos ajoa on vähän!!
Qt :hen pelkkä takaveto + muita qt kyssäreitä?
Mile marker on valmistanut part time kittiä
http://www.bjsoffroad.com/ProdList.asp?scat=53
jos sellaista haluaa. On sitten hidas takavetokin :)
Osa-aika jumppassa laittaisin itse mieluummin AMC kuorisen torquefliten ja Dana 300 jakolaatikon. Ei tarvitse vaihtaa etuakselia!
tai voihan sen TH400sen kymppirihlaisen ulostuloakselin vaihtaa sopivampaan ja joku adapterilevy väliin.
http://www.bjsoffroad.com/ProdList.asp?scat=53
jos sellaista haluaa. On sitten hidas takavetokin :)
Osa-aika jumppassa laittaisin itse mieluummin AMC kuorisen torquefliten ja Dana 300 jakolaatikon. Ei tarvitse vaihtaa etuakselia!
tai voihan sen TH400sen kymppirihlaisen ulostuloakselin vaihtaa sopivampaan ja joku adapterilevy väliin.
Qt :hen pelkkä takaveto + muita qt kyssäreitä?
Budjetti poijaat..
..Sillä mennnään mitä tontilla on!
Tosin ei tosta taida tulla "täysveristä" mettäpeliä, kevyt safarointi ja tapahtumiin ruhon siirtoväline..
Tolla kiskoo suikan pelipaikalle kun kolistella tarvii.. Suikkaan toi 4-lovinen manuska ja np208 suunnitelmissa..
Olikohan th350 ja th400 sama ulostuloakseli?
..Sillä mennnään mitä tontilla on!
Tosin ei tosta taida tulla "täysveristä" mettäpeliä, kevyt safarointi ja tapahtumiin ruhon siirtoväline..
Tolla kiskoo suikan pelipaikalle kun kolistella tarvii.. Suikkaan toi 4-lovinen manuska ja np208 suunnitelmissa..
Olikohan th350 ja th400 sama ulostuloakseli?
Qt :hen pelkkä takaveto + muita qt kyssäreitä?
On sitten hidas takavetokin
Niin, jos Q-T:ssä on aluevaihteisto, se pikkualue on siellä, oli sitten vakiojakoloota tai OD-sarja siinä kiinni!!
Qt :hen pelkkä takaveto + muita qt kyssäreitä?
Budjetti poijaat..
..Sillä mennnään mitä tontilla on!
Tosin ei tosta taida tulla "täysveristä" mettäpeliä, kevyt safarointi ja tapahtumiin ruhon siirtoväline..
Tolla kiskoo suikan pelipaikalle kun kolistella tarvii.. Suikkaan toi 4-lovinen manuska ja np208 suunnitelmissa..
Olikohan th350 ja th400 sama ulostuloakseli?
Siis Gm hydromatic teki Amc jeepille oman laatikon, koppa eri ja alipaine modulaattorikin omansa, jne. Jos Quodra-track perässä. Joten sen laatikon boorit omansa. Mikä siinä Quodra-trackissa vikana. Turhat vivut pois lattiasta. Laita ennemmin nelivaihteinen manuaali tilalle. Th 350 laatikkokin lelu tuon 400 rinnalle ja siihen 5,7 dieseli eteen. Tulee huippuyhdistelmä ;D ;D ;D
Jos quodra-trackilla olevista ottaa etukardaanin pois. Joutuu pistää lukon päälle, tasauspyörästö luistaa jakkiksessa ja pisempi aikainen käyttö voi hajottaa tai viottaa jakkiksen :) Se lukko normaalisti tarkoitettu vähän aikaa käytettäväksi ja toiseksi auto puskee suoraan> ei käänny herkästi lukko päällä :)
Mikä ihmeen maastoauto silloin, jos takavetoinen ;D ;D ;D
Meikä ainakin tykkää tuosta versiosta mikä ittellä chieffissä :) :) :)
Qt :hen pelkkä takaveto + muita qt kyssäreitä?
Jos laittaa jakiksesta lukon päälle ja ottaa etukardaanin pois, niin mielestäni se ei vaikuta ohjattavuutta heikentävästi, ellei samalla etuakselin tasauspyörästö lukitu jotain muuta reittiä pitkin.
Mutta olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että kyseinen operaatio käy varmasti jakolaatikon päälle...
RS
Mutta olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että kyseinen operaatio käy varmasti jakolaatikon päälle...
RS
Qt :hen pelkkä takaveto + muita qt kyssäreitä?
Tuota jakiksen lukon vaikutusta ohjautuvuuteen epäilen suuresti, eihän se etuperään mitään vaikuta onko jakis lukossa vai ei..
Enemmän on vaikutusta sillä, onko norran silmässä ehjä pusla vai ei..
Mitenkähän paljon offia tuo qt kestää?
Jos nimittäin laittais suikkaan tuon toisen th400 + qt:n mitkä hyllyssä möllöttää..
Enemmän on vaikutusta sillä, onko norran silmässä ehjä pusla vai ei..
Mitenkähän paljon offia tuo qt kestää?
Jos nimittäin laittais suikkaan tuon toisen th400 + qt:n mitkä hyllyssä möllöttää..
Qt :hen pelkkä takaveto + muita qt kyssäreitä?
No tule kokeilemaan mun chieffiä. Aja ilman lukkoa tai lukko päällä. Sama kuin ajat neliveto maatalous traktorilla, jarruttaa ja on kankea :)
Muutenhan tuo ilman keskilukkoa kuin takaveto auto, eihän siinä vedä kuin kaksi pyörää, aivan sen takia nöyrempi kääntymään :)
Toisaalta tuota chieffiä voi verrata automaatilla pyöräkuormaajan kun niissä muunniinvaihteisto ja hitaita vaihteita/aluevaihteisto ;D ;D ;D
Minkäläinen se olis orkkis lumiaura varustuksella aurata lunta;D ;D ;D
Muutenhan tuo ilman keskilukkoa kuin takaveto auto, eihän siinä vedä kuin kaksi pyörää, aivan sen takia nöyrempi kääntymään :)
Toisaalta tuota chieffiä voi verrata automaatilla pyöräkuormaajan kun niissä muunniinvaihteisto ja hitaita vaihteita/aluevaihteisto ;D ;D ;D
Minkäläinen se olis orkkis lumiaura varustuksella aurata lunta;D ;D ;D