Sivu 1/4
Kasi kutosen paikalle
Lähetetty: Ma Marras 21, 2005 3:30 pm
Kirjoittaja lucifer74
No noin vanhasta AMC:sta ei mitään hajua, mutta Javessa muuttui/muuttuu:
-Koneen kiinnikkeet
-Pakoputkisto. (valusarjoilla olisi ollu helpompi homma)
-Syyläri isommaksi
-Saatat joutua modaamaan öljypohjaa. (riippuu missä kohtaa etupalkki)
-Luonnollisesti kutvosen loota ei käy (oletan että kyseessä oli rämpylän oma kutvonen)
Kun vaihdat lootaa niin kardaani ei käy (liian pitkä/lyhyt +lootan puoleinen ristikko erilaiseksi)
-Rattikarahkan liikerata muuttuu. Samoin vivusto. (ks. ed. kohta)
Käy kattomassa mun kotisivuilta , siellä lisää juttua & kuvia.
Kasi kutosen paikalle
Lähetetty: Ma Marras 21, 2005 10:05 pm
Kirjoittaja karzi
Ja vähintään 10" rumpujarrut tai/ja levyt. 8)
Kasi kutosen paikalle
Lähetetty: Ti Marras 22, 2005 1:30 am
Kirjoittaja rphx
::) Varmasti joutuu säveltään jotain, mut ei toi niin kamala homma ole kun kyselet ja saat vastauksia niin voit hommata tarvittavat osat/ materiaalit valmiiksi niin itse työhön menee vain muutama päivä. ::)
Kasi kutosen paikalle
Lähetetty: Ti Marras 22, 2005 11:23 am
Kirjoittaja Pitu
Tossa on alunperin putkikartaani, joten myös perän tuenta muuttuu koko voimalinjan mukana.
Rebelistä tietääkseni saa sovitettua four-linkin tohon.
Nimim: automaattia Classikkiin haaveileva
Kasi kutosen paikalle
Lähetetty: Ti Marras 22, 2005 12:31 pm
Kirjoittaja stidi
mut sitä mä en ymmärtäny et miten niin vanha AMC ???
Kasi kutosen paikalle
Lähetetty: Ti Marras 22, 2005 9:18 pm
Kirjoittaja lucifer74
No onhan toi -66 ihan ikäloppu..
..Kun vertaa tohon hädintuskin museoikäiseen -71:een ;D ::)
Kasi kutosen paikalle
Lähetetty: Ke Marras 23, 2005 7:48 pm
Kirjoittaja rebel70
Kyllä niitä aina kaupan on..Seurailee vaan eri foorumeita ja nettikauppoja ja semmosia :)
Kasi kutosen paikalle
Lähetetty: Ke Tammi 25, 2006 6:38 pm
Kirjoittaja herrakani
Kaivoinpa tällaisen topikin.
Meneeköhän tommonen AMC:n kasi americaniin kutosen tilalle iisisti 904:n etupuolelle? Omasta mielestä tuntuis aika iisiltä vaihdolta. Tuntuis olevan helpommin saatavilla noi 304:n osat kun 258:n ja ei toi kutosen rakentaminen yhtään halvempaa ole ainakaan. Jos jostain sais edullisen ehjähkön kasin, niin tulis varmaan edullisemmaks kun virittää 258. Meinasin jokatapauksessa vaihtaa jarrut ja lukkoperän.