Sivu 1/1

AX15 loota-asiaa

Lähetetty: Ma Heinä 23, 2012 8:56 pm
Kirjoittaja juhap
Onkos tuossa AX-15 lootassa mitään hyvää?



Jos vaihtaisi semmoisen Eaglen automaatin tilalle...



Onko tuon lootan ja 2,5 dieselin välinen kytkinkoppa sama kuin 4.0:n ? Ja sopiiko 258:n perään kumpikaan?



Meneeköhän se suoraan Eaglen NP jakikseen, kun se on kiinni Jeepissäkin NP / NV jakiksessa... Eli onko noi kaikki NP:t samalla sovituksella?



Että tämmöinen aivopieru, kun Eaglen loota valuttaa seisoessaankin öölit tallin lattialle ja tuli poikettua South West Tradessa tänään hakemassa osia kaverin 57 Belairiin... Ja T5 lootaa ei löydy... se menis suoraan kikkailematta paikoilleen...

AX15 loota-asiaa

Lähetetty: Ti Heinä 24, 2012 4:43 am
Kirjoittaja hentpe
Jos multa kysytään, niin en minä vaihtais pois T5:sesta. Yks vahvimmista manuaaleista mitä löytyy.

Ja jos vuotaa seistessä öljyä, niin vuotokohtia ei oo oikeestaan kuin yksi. Kuoren ja jatkeen (tai siis jakiksen) sauma. Eipä oo paha ottaa auki, putsata ja laittaa uudet liimat väliin.

Tietysti, jos oikeen huono tuuri on, niin vuoto voi olla kuoren ja kaavelin välissä sivuakselin etupään laakeripesän tulpasta. Sekään ei oo mikään mahdoton korjata.

Tietysti, jos kuoressa on selvä pore, niin ymmärrän laatikon vaihto ajatukset.



AX15 loota-asiaa

Lähetetty: Ti Heinä 24, 2012 4:46 am
Kirjoittaja juhap
Ei, kun ton valkoisen tf 998 automaatti on se mistä pitäisi päästä eroon. Ottaisin heti T5:n sen tilalle, mutta kun ei noita oikein saa. Se menisi "heittämällä" paikoilleen... Ykshän mulla oli, mutta...

AX15 loota-asiaa

Lähetetty: Ti Heinä 24, 2012 1:05 pm
Kirjoittaja RamiS
Ei, kun ton valkoisen tf 998 automaatti on se mistä pitäisi päästä eroon. Ottaisin heti T5:n sen tilalle, mutta kun ei noita oikein saa. Se menisi "heittämällä" paikoilleen... Ykshän mulla oli, mutta...



Toi TF998 irrotessaan kiinnostaa...



RS

AX15 loota-asiaa

Lähetetty: Ti Heinä 24, 2012 2:09 pm
Kirjoittaja juhap
Muistakkos tätä... viäkö ois myyrä?



http://www.amccf.com/yabb2/YaBB.pl?num=1306583567