Sivu 1/1

Lisää kysymyksiä kasista...

Lähetetty: Ke Elo 01, 2012 5:57 pm
Kirjoittaja juhap
Onkos 304 ja 360 koneiden kampiakselit samat? Isku on sama, ovatko muutenkin?



Ja voikos "pullahtanutta" dampperia korjata? Ulko-osa on vedetty irti ulosvetäjällä... (en toki minä...  :) )

Lisää kysymyksiä kasista...

Lähetetty: Ke Elo 01, 2012 7:29 pm
Kirjoittaja tl
Varaosakirjan perusteella 304/360 on sama, kuten myös 290/343.

Lisää kysymyksiä kasista...

Lähetetty: Ke Elo 01, 2012 7:33 pm
Kirjoittaja juhap
Tuo tuli selväks... 8-)



mites tuo dampperin niputus, onko mahollista? :-?

Lisää kysymyksiä kasista...

Lähetetty: Ke Elo 29, 2012 10:15 pm
Kirjoittaja rphx
voikos "pullahtanutta" dampperia korjata? Ulko-osa on vedetty irti ulosvetäjällä... (en toki minä...  :) )





jos ihan "ihan siististi" irronnu niin jollain myrkyllä sen varmaan vois paistaa takas kiinni, tosin pitää olla sopeva uuni ja jälkeen pittää tasapainottaa. ::) :-/

Lisää kysymyksiä kasista...

Lähetetty: To Elo 30, 2012 8:15 pm
Kirjoittaja HV
Tuolla oli näköjään listattu nuo AMC kasien damperit. Kuvat selventää ainakin jonkin verran tätä, mikä olis mistäkin koneesta :)



osoite http://theamcforum.com/forum/amc-harmonic-vibration-damper-listing_topic38898_page1.html?KW=crank+damper

Lisää kysymyksiä kasista...

Lähetetty: Ma Joulu 31, 2012 6:34 pm
Kirjoittaja juhap
Jatketaas tätä vanhaa kyselyä vielä lisäkysymyksellä...



Jos laitan 304 koneeseen 360:een kuuluvan vetolevyn/vauhtipyörän, niin silloin voin käyttää 360:n dampperia? Onko noin?



Lisää kysymyksiä kasista...

Lähetetty: To Tammi 03, 2013 5:14 am
Kirjoittaja hentpe
Kenellä on AMC varaosa raamattu??? Jos 304 ja 360 koneen dampperi myydään samalla varaosanumerolla voi niitä silloin käyttää ristiin. Eihän se varaosakaan tiedä, kun se tiskiltä myydään, kumpaan koneeseen se joutuu. Sama juttu vetolevyllä ja vauhtipyörällä.

Mutta jos osilla on eri koneeseen eri varaosanumero, niin en menisi uudelleen painottamatta osia käyttämään.

Mun tietääkseni yleensä tehdas moottoreissa dampperi, kampiakseli ja vauhtipyörä tasapainotetaan omina osinaan ei yhtenä kokonaisuutena. Tämä siksi, että moottorin korjaaminen olisi helppoa jälkeenpäin eikä esim. juuri dampperin hajottua pitäisi tehdä mitään kallista koko moottorin painotus urakkaa.

Lisää kysymyksiä kasista...

Lähetetty: To Tammi 03, 2013 7:39 am
Kirjoittaja juhap
Noissahan on kampi sama osa. Ja kun tsuumailin noita myyntisivuja, niin kertoivat, että 304 ja 360 flexplatet ovat samoja... mutta vauhtipyörät erilaisia... ?!?! No nyt on kuitenkin tilailtu 304 oma dampperi... Ei kai tuo mitenkään voi mennä väärin.  :) Meininki oli vaan saada helpommin (käytettynä) saatava 360 dampperi puuttuvan tilalle... Nou hätä enimoor...