Sivu 1/1
XJ:n madallus
Lähetetty: La Marras 24, 2012 2:56 pm
Kirjoittaja WeGe
Yleisempää taitaa olla Jeeppien korottaminen, mut heräs ajatus, jos madaltais. Tosin lievästi, 2-4 tuumaa, että säilyis vielä jotain maavaraa huonommille teille. Onko kokemusta eli tullut tehtyä moista? Tuleeko ongelmia kardaanien ym. kanssa?
XJ:n madallus
Lähetetty: Su Marras 25, 2012 9:04 am
Kirjoittaja pekka
No hanurihan hoituu helposti kun laittaa kuolleet jouset, nämähän löytyy noin 80% autojen alta jo valmiiksi. Edessä vaan hiukan jousista pois tai jos on liian uusi niin sit uudet jouset jostain
XJ:n madallus
Lähetetty: Su Marras 25, 2012 3:37 pm
Kirjoittaja WeGe
No hanurihan hoituu helposti kun laittaa kuolleet jouset
Mulla nyt sattuu oleen tuliuudet takajouset. Pitää varmaan takoo ne suoraks. Ja sit etujousista vaan kierros pois...
XJ:n madallus
Lähetetty: Su Marras 25, 2012 3:43 pm
Kirjoittaja hentpe
Tosiaan munhan on tarkotus madaltaa tota mun FSJ:tä mut siinä on lehdet joka kulmassa.
Toi XJ:n etupää nyt on madallettavissa ihan köyhänmiehen konstein mutta takapää on sit haasteellisempi. Yks kikka on heittää akseli pakan päälli puolelle mut sit jää ongelmaksi joustovara. Ei taida jäädä hirveesti tilaa akseliputken ja rungon väliin.
Toinen ajattelemisen paikka on se, et e-tyypätty auto vaatii myös e-tyypätyn alustasarjan. Eipä taida löytyä XJ:hin. Grandiin pikaisella haulla löysin mut se nyt ei auta tähän. Eli ne vuosimallit mitä pystyy vanhan kansan konstein madaltaan on vissiin 91 ja vanhemmat.
XJ:n madallus
Lähetetty: Su Marras 25, 2012 3:51 pm
Kirjoittaja pekka
XJ:n madallus
Lähetetty: Su Marras 25, 2012 4:07 pm
Kirjoittaja hentpe
Eli just niin kuin olin kuvitellutkin...takana akseli pakan päälle ja edestä rälläkällä jousista pari kierrosta pois.
Noista kuvista kun kattoo, niin ei toi kauheen matalalta vaikuta vaikka sitä on tuumissa mitaten tontitettu aika tavalla. Levikkeiden puute tietysti hiukan hämää. Pitäis olla normaali korkunen verokki vieressä.