Tässä vanhoja paperi kuvista skannattuja kuvia.
Lähtö kohta:
SOA muutos edistyy:
Täysin ulos jousto tilanteessa simpukan pään pallo nivelestä loppuu liike vara:
Renkailla:
Raide tanko tiputettu olka varsien alapuolelle, koska simpukalle menevä tanko olisi ottanut kiinni lehti jouseen täysin oikealle käännettäessä.
Tämä tiputus taas aiheuttaa entistä isomman nousu kulman tangolle.

Olisi pitänyt antaa raide tangon olla olka varsien yläpuolella, ja simpukalle menevään tankoon tehdä mutka, jotta olisi mennyt lehtijousen ali.
Simpukan j arunko kiinnikkeen väliin adapteri, tippuu alaspäin ja siirtyy eteen päin:
Tässä näkee hyvin, kuinka suora alkuperäinen simpukan pitman arm on. Jos sitä taivuttaisi alapäin:
Risti joustoo:
Takapääkin on nostettu jo tässä kuvassa, alkaa oleen valmis.
Tämä oli oikeasti erittäin karmwea vehje ajaa maantiellä, mutta tulihan tuollakin ajettua. Mutta leimalla en näillä varusteilla ksokaan käynyt:
Tässä epämääräisiä High Steering tekeleitä, tein itse ja myin Suomussalmelle offroad projektiin. Tuo olka varren taivutus ylöspäin saisi olla vähemmän, tuli vähän liikaa taivutettua:
-----------
Enempi tai vähempi näissä kuvissa esiintyvät ratkaisut, eivät ola tieliikennelaillisia.
Alaspäin taivutettuja pitman armeja saa Jenkkilästä ostettua, jotka ovat tieliikenne laillisia.
Ja jossain eri versioissa, oliko joku Chevy simpukka, niin sopivuus olis ja taivutus alaspäin, löyty suomesta purku autoista jos osaa etsiä.
High steer osia saa koneistettuja ("tehdas tekoisia"), jotka saattaisi saada hyväksyttyä katsastukseen.