Sivu 1/2
Tarkistakaa kireys...
Lähetetty: Ke Huhti 18, 2007 2:59 pm
Kirjoittaja JAMANT
Venttiilikopan, nimittäin!!
Omasta Comanchesta huomasin sattumalta, että yksi studi oli noussut useamman kierroksen ylös >:( ja kokeilin piruuttaan kaikki ja löysällähän ne oli!!!
Ei siis ihme että on alkanut merkkaamaan hiukan (yllättävän vähän) reviiriään, aikaisemmin ei olekkaan merkkaillut yhtään!!!
Tarkistakaa kireys...
Lähetetty: To Huhti 19, 2007 5:44 am
Kirjoittaja stidi
Inhottavan järkevä neuvo, eihän tommosia kukaan koskaan mieti :(
Tarkistakaa kireys...
Lähetetty: To Huhti 19, 2007 5:46 pm
Kirjoittaja juhap
Pultteja kannattaisi aina kiristellä, vaikka vainoharhaisuuden rajoille saakka. Nimitäin syksyllä alkoi päätä ajettava ruohonleikkuri tiputtamaan öljyä. Niin mistä? Se selvisi vasta nyt keväällä... Strattonin koneessahan lohko on halkeavaa mallia, eli puolikkaiden kiinnitys pultit kaikki auki! Ei ihme, että piti jo kolinaa...
Tarkistakaa kireys...
Lähetetty: To Huhti 19, 2007 6:07 pm
Kirjoittaja Enzo
Näin ehkä moottorissa.
Alustassa taas (ruosteen avittamana) pysyvät ikuisessa liitossa keskenään. :P
Trailerin laidan kiinnityshaan säätökierre napsahti poikki kun vähän yritin säädellä. Eikä näyttänyt edes ruosteiselta! >:( Sitten napsahti se kierteen toinenkin pää, kun yritin sitä avata viilapenkissä.
No. Hitsasin sopivan palan väliin ja säätö on kohdallaan. :D
Tarkistakaa kireys...
Lähetetty: Pe Huhti 20, 2007 5:14 am
Kirjoittaja stidi
Mut Strattoni kesti kuitenkin? on ne ihme värkkei
Tarkistakaa kireys...
Lähetetty: Pe Huhti 20, 2007 6:45 am
Kirjoittaja A-V
kylläjoo, hyvä vinkki, etenkin jos ei ole ite kasaillut.
tuosta comanchesta on löytynyt näitä sormitiukkaan pistettyjä pultteja ihan vääristä paikoista ja sitten vastaavasti toiset jotka pitäisi olla momentissa on väännettyä rystyset sinisinä kiinni... :-? eli senkin sanon ettei niitä venakopan pultteja kannata jumiin asti pistää, sehän vääntää venakoppaa aika ikävästi ja alkaa kusta toiselta puolelta.. :P
ps. mitenkähän tommoseen strattoniin sais lisää hevosvoimia
nm. 8hp ajettava leikkuri... ;D
Tarkistakaa kireys...
Lähetetty: Pe Huhti 20, 2007 2:13 pm
Kirjoittaja jankinnu
Meinaatko ruveta ajamaan sillä ojanpientareiden pajukkoja ;D
Tarkistakaa kireys...
Lähetetty: Pe Huhti 20, 2007 6:09 pm
Kirjoittaja raipe
myäs vanhemmista sex macineista koppa löystyy,varttituuman avaimmella vaivasta pääsee eroo
Tarkistakaa kireys...
Lähetetty: Pe Huhti 20, 2007 6:45 pm
Kirjoittaja Enzo
ps. mitenkähän tommoseen strattoniin sais lisää hevosvoimia
nm. 8hp ajettava leikkuri... ;D
Eikös paikallismoottoreihinkin ole turboja saatavilla. Luulis jenkkilästä löytyvän. Bolt on. ;)
Tarkistakaa kireys...
Lähetetty: Pe Huhti 20, 2007 7:28 pm
Kirjoittaja juhap
Avarra A-V sitä moottoritilaa pikkuisen ja kasaa se 290 nippuun ja pudota paikkaan. Luulis tehon riittävän... Ja samallahan se toimii istuimen lämmittimenä.
No niin sitä luuli se jenkkiukkokin, joka rakensi taannoin tukkilaiskisoihin V8-moottorisahan. Seuraavana vuonna se oli tehnyt remmiahdetun V8-sahan...