Kutosen nokan vaihto
Kutosen nokan vaihto
Onko jollain kokemusta saako nokan vaihdettua irrottamatta konetta autosta?
Kutosen nokan vaihto
Jos eteenpäin katsottaessa nokan linjaa pitkin on tilaa, pitäisi onnistua ;)
Jäähdytin irti ja jollain harjanvarrella linjaamaan...
RS
Jäähdytin irti ja jollain harjanvarrella linjaamaan...
RS
Kutosen nokan vaihto
Onnistuu, mutta kuten RamiS kirjoitti, tilaa pitää olla suoraan nokka-akselista eteenpäin, se kun ei suostu taipumaan ja on aika pitkä ;) ;)
Kutosen nokan vaihto
Tuosta minun -66 Ambassadorista, 258 nokka-keppi otettiin paikallaan pois.
Toki syyläri pois, jne...
Lisäksi joutui puskuriin tekemään rek.kilven alle pyöreän reiän, josta keppi vedettiin ulos..
Vaihtoehtoisesti toki voisi irroittaa puskurin.
Tai ottaa koneen kumityynyistä irti ja yrittää nostaa moottoria sopivasti ylöspäin.
Toki syyläri pois, jne...
Lisäksi joutui puskuriin tekemään rek.kilven alle pyöreän reiän, josta keppi vedettiin ulos..
Vaihtoehtoisesti toki voisi irroittaa puskurin.
Tai ottaa koneen kumityynyistä irti ja yrittää nostaa moottoria sopivasti ylöspäin.
Kutosen nokan vaihto
Ok, pitää vielä katsoa saisiko loppukesäksi ajoon ja moottoriremppaa enemmän sitten myöhemmin.
Jotain tällaista olen suunnitellut:
INT/EXH - Dur @ .050”
Lift: 184°/192°
RR: 1.6/1.6
Gross Lift: .411”/.413”
LSA: 110°
RPM: Idle to 3500 Redline: 4000
Jotain tällaista olen suunnitellut:
INT/EXH - Dur @ .050”
Lift: 184°/192°
RR: 1.6/1.6
Gross Lift: .411”/.413”
LSA: 110°
RPM: Idle to 3500 Redline: 4000