Sivu 1/1
Saginaw ohjaustehostajan pumppu
Lähetetty: Ma Elo 12, 2013 10:41 am
Kirjoittaja Uba
Etsin vikaa Aakkosen ohjaustehostajasta ja kävi ilmi, että netissä on pumpusta kahden sorttista kuvaa paineensäätöventtiilin kasausjärjestyksestä. Noin jos laittaa osat 10.445-7 ja
10.445-3 niin ei toimi:
Jos laittaa näin, eli ensin jousi sitten venttiili niin toimii:
Ns. väärä kuva on myös meidän tech info osiossa.
Saginaw ohjaustehostajan pumppu
Lähetetty: Ma Elo 12, 2013 12:49 pm
Kirjoittaja A-V
Kiitos tiedosta! Melko outo eroavaisuus.
Onko mahdollista että kyseessä on vuosimalliero? Minkä vuotinen pumppu sulla on?
Tuo tech infossa oleva kuva on '67-'72 parts manualista (ja käytössä vm 72-> tuolloin), oliskos tuo uudemmasta tuo alempi kuva? Tietty mikävaan on mahdollista, mutta luulisi että parts manualiin olisi saatu kuva oikeinpäin...
Saginaw ohjaustehostajan pumppu
Lähetetty: Ma Elo 12, 2013 1:06 pm
Kirjoittaja Uba
Tech infon ylempi kuva on vanha pumppu (olisko Eaton merkkinen). Alempi kuva Saginaw.
Mulla pumppu todennäköisesti noin 70-80 luvun vaihteesta. Google kertoi, että jollain muullakin oli ollut sama ongelma GM-farmarissa.
Näyttäis näitä pumppuja olevan AMC:n lisäksi GM:ssä, Fordissa ja Mopareissa. Säiliöiden muoto ja paluuletkun lähdön paikka ja suuntaus vaihtelee. Itse pumppu lienee aina sama.
Nyt kun tuli perehdyttyä aiheeseen niin en usko, että missään merkissä tai vuosimallissa tuo venttiili voisi olla toisin päin toimivana.
Saginaw ohjaustehostajan pumppu
Lähetetty: Ma Elo 12, 2013 1:55 pm
Kirjoittaja JAMANT
Suoraan muistelen että se jousi pitää olla asennettuna ensin ja venttiili sitten, yhtään ton mallista pumppua en oo nähnyt AMC-tuotteissa joissa se jousi olis ensimmäisenä tulossa ulos, aina on venttiili tullut sovitteen irroituksen jälkeen ensimmäisenä ulos jousen työntämänä....