AMCCF.COM Finnish AMCs
AMCCF.COM Finnish AMCs
AMCCF.COM Finnish AMCs UUDISTUU
AMCCF.COM sivujen Finnish AMCs osio listaa kattavasti suomalaista AMC-kalustoa. Lista on tarkoitettu lähinnä kerhon jäsenille. Tarkoitus on pitää lista mahdollisimman kattavana.
Kesällä 2007 Finnish AMCs osioon on lisätty toiminto, jolla jäsenet itse pääsevät muokkaamaan ja lisäämään omien autojen tietoja.
C&C 2007 tapahtumassa käydyn keskustelun mukaisesti palvelun tunnukset ja salasanat jaetaan kaikille kerhon jäsenille seuraavassa paperisessa jäsentiedotteessa, jossa mukana lisätietoa palvelusta. Salasana vaihtuu vuosittain ja uusi tiedotetaan jatkossa jäsentiedotteessa.
Päivitys 23.7.2007: Tunnuksen ja salasanan saa jo nyt pyytämällä ne nimimerkiltä pekka.j eli kerhomme puheenjohtajalta.
Eli yksityisviestiä vaan Pekalle niin pääsee lisäämään oman auton listoille.
AMCCF.COM sivujen Finnish AMCs osio listaa kattavasti suomalaista AMC-kalustoa. Lista on tarkoitettu lähinnä kerhon jäsenille. Tarkoitus on pitää lista mahdollisimman kattavana.
Kesällä 2007 Finnish AMCs osioon on lisätty toiminto, jolla jäsenet itse pääsevät muokkaamaan ja lisäämään omien autojen tietoja.
C&C 2007 tapahtumassa käydyn keskustelun mukaisesti palvelun tunnukset ja salasanat jaetaan kaikille kerhon jäsenille seuraavassa paperisessa jäsentiedotteessa, jossa mukana lisätietoa palvelusta. Salasana vaihtuu vuosittain ja uusi tiedotetaan jatkossa jäsentiedotteessa.
Päivitys 23.7.2007: Tunnuksen ja salasanan saa jo nyt pyytämällä ne nimimerkiltä pekka.j eli kerhomme puheenjohtajalta.
Eli yksityisviestiä vaan Pekalle niin pääsee lisäämään oman auton listoille.
AMCCF.COM Finnish AMCs
Mites noi Pasin (Laihonsola) kotterot, kellä ne nykyään on?
Akin morsmaikulla on se punanen horna, mut kellä se Concord Wagon '80 nykyään majailee?
Akin morsmaikulla on se punanen horna, mut kellä se Concord Wagon '80 nykyään majailee?
AMCCF.COM Finnish AMCs
Majailee täällä Lemin suunnalla. Ja laitoin "sillulle" sähköpostia.
AMCCF.COM Finnish AMCs
Nämä päivitetty
-
AMCCF.COM Finnish AMCs
mihis pasi ite on hävinny?
AMCCF.COM Finnish AMCs
Mun ex autot pois pikimmiten. Horna ja Jave. Kiitos.
AMCCF.COM Finnish AMCs
http://amccf.laatikko.org/thumbs/s_jm_65ame4d220_front.jpg
Omistaja ainakin vielä Jukka Latikka Kuopio ja autossa on 4ovea!!
AMCCF.COM Finnish AMCs
Jaa'a.. mitähän autoja nuo mahtaa olla tuolla listalla?
Tuol on aika monta Hornaa ja Javea eikä yhdenkään kohdalla lue Koskinen..
AMCCF.COM Finnish AMCs
http://amccf.laatikko.org/thumbs/s_jm_65ame4d220_front.jpg
Makkosen kommentti päivitetty
AMCCF.COM Finnish AMCs
Jaa'a.. mitähän autoja nuo mahtaa olla tuolla listalla?
Tuol on aika monta Hornaa ja Javea eikä yhdenkään kohdalla lue Koskinen..
Sillu: laitoin eilen sulle yv:n juuri näistä ja näytät korjanneen jo noi uuteen malliin.
RS