Sivu 1/2

Kaasarit

Lähetetty: Ti Syys 24, 2013 12:09 am
Kirjoittaja karzi

Kaasarit

Lähetetty: Ti Syys 24, 2013 11:48 am
Kirjoittaja faikku66
Ja eikun säätelemään.

Kaasarit

Lähetetty: To Touko 08, 2014 5:46 pm
Kirjoittaja Matti
http://www.mattsoldcars.com/RestoreAmerican/holley1931/



hei , uudenkarhea kaasari saapui tänään. asennuksen jälkeen tulvii bensaa ja ajattelin että säädän kohoa. avasin ruuvit niin kohokammion sisällä oli irrallaan 1 kuula , messikinen pieni hattu / korkki missä ei kierteitä tms. sekä sentinpituinen kulmikas messinkinen tappi.



en tajunnut tuosta korjausohjeesta mihin nämä voisi kuulua ?

joissain kaasareissa kun purkanut niin kuula kuului jonnekin mutta minne ? :'( ja mitä kelettä nua muut osat on :-?

Kaasarit

Lähetetty: To Touko 08, 2014 5:53 pm
Kirjoittaja raipe
jossain kaasarissa kuula ollu kiihdytys pumpun pohjalla.

muistaakseni,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Kaasarit

Lähetetty: To Touko 08, 2014 7:03 pm
Kirjoittaja Jeep-Ukko
sentinpituinen kulmikas messinkinen tappi.


Onko tapin päässä terävä "piikki"/kartio, jne.

Vaikuttaa neulaventtiililtä?? koho painaa tuota ja sulkee pumpulta tulevan kanavan.

Kaasarit

Lähetetty: To Touko 08, 2014 7:17 pm
Kirjoittaja Matti
löytyi oikea paikka , messikinen palikka tasapäinen ja tulee kuulan päälle kiihdytyspumppuun ( ilmeisesti kiihdytyspumpun osa ). tapin päälle tulee messinkinen hattu jonka pitäisi pitää osat paikallaan. hattu liian pieni. kokeilin avittaa tiivisteliimalla.



suosittelen kyllä tällä kokemuksella että kun hankkii tehdaskorjatun kaasuttimen niin sen avaa ensiksi. oikeasti siis jopa kiihdytyspumpun kaikki ruuvit olivat auki , paitsi 2 :o

huomenna kokeillaan toimiiko. jollei niin täytyy etsiä pakkeli joka kestää

bensaa

Kaasarit

Lähetetty: Pe Touko 09, 2014 6:06 am
Kirjoittaja KK
Mulla puuttui joskus yhdestä tehdaskorjatusta neulaventtiilin neula.

Kaasarit

Lähetetty: Ke Touko 28, 2014 7:40 am
Kirjoittaja American67
juu suosittelen itsekkin tota purkamista...



rokkiautosta tilasin korjatun hollei 1931:sen, eihä siin toiminu ees kiihdytyspumppu, siitä puuttu nii paljo osia ;D

Kaasarit

Lähetetty: Ke Touko 28, 2014 8:41 am
Kirjoittaja JAMANT
Mun kokemuksen mukaan tehdaskorjattu on vain pesty ja uusilla tiivisteillä kasattu, niin montaa hypistelly ja on ollu jopa läppäakselin reiät väljemmät kuin se minkä tilalle se oli hankittu!! Sen takia en myy enää tehdaskusetettuja kaasareita, enkä tehdaskusetettuja simpukoita!! Uudet maksaa hiukan enemmän, mutta ne on uusia!!!