Sivu 1/1
Lämpömittarille anturi..
Lähetetty: Ti Touko 08, 2007 5:49 pm
Kirjoittaja Archez
Kun ei niin ei.. Konehuoneessa roikkuu liitin tyhjillään ja maihin osuessaan lämpömittarin neula heiluu kun sokean valkonen keppi, mutta vastakappaletta ei tahdo löytyä nyt mistään.. Eli missä se -82 258:n lämpömittarin anturi on.. alkaa lämmöt jo nousemaan itelläkin :-/
Lämpömittarille anturi..
Lähetetty: Ti Touko 08, 2007 7:02 pm
Kirjoittaja Archez
Löytyihän se.. Oli niin moskan peitossa ja letkujen takana piilossa.. Vaan rikki se taitaa olla, kun seilaa viisari C:n rajalla hissukseen ylös ja alas 15 minuutin ajon jälkeenkin? :-?
Lämpömittarille anturi..
Lähetetty: Ti Touko 08, 2007 8:51 pm
Kirjoittaja rebel70
Mulla rebelissä neula on liki alarajaa vaikka ois kuumempaakin. On se sit noussu ylemmäks jos on häikkää........
Lämpömittarille anturi..
Lähetetty: Ke Touko 09, 2007 5:23 am
Kirjoittaja stidi
Taitaa heiluminen johtuu regulaattorista enempi ku anturin vajavaisuudesta. Kun tuli mitattua oman vastustusta niin noin arvoina kylmä, vähän heilahtaa > 30 kohm, keskilämmin 20 kohm, kuuma 10 kohm. Jos Syöttö jännite nousee samassa tahdissa niin mittari menee tappiin normaalilämmöllä jo 8 voltilla. Tietysti sama tapahtuu jos anturin piyuha tökkii välillä runkoon. Noi niiku karkeesti sanottuna.
Lämpömittarille anturi..
Lähetetty: Ke Touko 09, 2007 6:52 am
Kirjoittaja A-V
anturi on kasissa iisisti imusarjan päällä :)
hornetissa nousee kesäajossa noin puolväliin ja pysyy siinä, ankeessa ruuhka-ajossa nousee 3/4. muistelisin vanhasta koneesta että 4/4 = keittää, eli siihen asti ajokunto OK. nykyisin kun on toi iso jeepin sormienkatkoja metallivipperä viskolla niin ei ole ollut lämpöongelmia (sähköflekteillä oli kuten myös sillä vanhalla pienemmällä mekaanisella vipperällä).