Power Big Meet 3-5.7.2014
Joidenkin kerholaisten kanssa oli viime kesänä juttua poweriin lähdöstä ja ainakin meidän autokunta on menossa.
Laiva on varattu keskiviikko illalle 2.7, Turku/viikkari ja paluu lauantai iltana 5.7 myös viikkarilla.
Meillä on majoitus Scandickissa, Gurulla vissiin joku majatalosysteemi, jossa voisi olla meille valmiita varauksia vielä... 8-)
Tapahtuman nettisivu
Tossa vielä mun kuvia vuodelta -08
Laiva on varattu keskiviikko illalle 2.7, Turku/viikkari ja paluu lauantai iltana 5.7 myös viikkarilla.
Meillä on majoitus Scandickissa, Gurulla vissiin joku majatalosysteemi, jossa voisi olla meille valmiita varauksia vielä... 8-)
Tapahtuman nettisivu
Tossa vielä mun kuvia vuodelta -08
Scandic, Vestersås?? Siellä mekin ollaan, lähdetään Helsingistä Viikkarilla keskiviikkoiltana ja maanantaiaamuna takas Helsinkiin... Sitä odotellessa....
Scandic, Vestersås?? Siellä mekin ollaan
Juurikin näin 8-)
Poweri lähestyy uhkaavasti! 8-)
missä kaikki on?
Töissä 3h 5min, sit kotoa vauhtia ja nokka laivarantaan.
Jos näet mua, tuu sanomaan, en mä kumminkaan ketään tunnista ::) :o :D
Mut kumminkin tunnistaa, vaikka ei taida olla mitään Jeeppiin liittyvää päällä tuolla (paitsi toi Jeeppi-kerhon farkkupaita saattaa olla): GM-Cruisersin takki, musta stetsoni ja aurinkolasit (jos mollikka paistaa).... Tai kai sä mut muutenkin tunnistat, enemmän muut mut tunnistaa kun mä muita....
Mut kumminkin tunnistaa, vaikka ei taida olla mitään Jeeppiin liittyvää päällä tuolla (paitsi toi Jeeppi-kerhon farkkupaita saattaa olla): GM-Cruisersin takki, musta stetsoni ja aurinkolasit (jos mollikka paistaa).... Tai kai sä mut muutenkin tunnistat, enemmän muut mut tunnistaa kun mä muita....
Kaikki tuntee apinan, mut apina ei tunne ketään ;D story of my life...
Västeråsissa ollaan