327 koiranpaska

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
raipe
Viestit: 1502
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 6:52 pm

327 koiranpaska

Viesti Kirjoittaja raipe »

onko jollain tiatoo ton koiranpaskan korvaamisesta jollain oikeella tiivisteellä/stefalla.

eli kampuran takapään tiivistyksiä hämmästellään.

luultavasti joku nykyaikanen härpäke pitäs paremmin litkut sisällä.
raipe
Viestit: 1502
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 6:52 pm

327 koiranpaska

Viesti Kirjoittaja raipe »

täytyy ilmeisesti tyytyä vanhaan teknolikiaan.

ei kannata sitten vitsailla läikistä pannun alla,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Avatar
RamiS
Viestit: 2134
Liittynyt: Ma Tammi 27, 2003 1:07 pm

327 koiranpaska

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Jos joku "lakunauha-tiiviste" kyseessä, niin tuubitavarana jotain moottorisilikoniliimamassaa tilalle.

Todennäköisesti kyseessä kuitenkin joku monimutkaisempi rakenne, johon tuubitavara ei sovellu...



RS
faikku66
Viestit: 323
Liittynyt: Ma Loka 24, 2005 6:45 pm

327 koiranpaska

Viesti Kirjoittaja faikku66 »

Voortin 289 mottiin saatavana koiranpaskan korvaava kaksiosainen tiiviste.Piikki vaan pois urasta ja tämä uudempi kompinaatio tilalle.Mutta tuon Ramblerin 327 suhteen en kyllä tiedä onko samanlaista systeemia olemassa siihen.Kyllähän koiranpaskakin toimii,mutta tarkka asennuspituudesta.Ja pitikö sitä viel öljyssäkin "kyllästää" ennen asennusta?Ja ompa nähty sekin,että kampiakseli ottanut turpaansa kun tehty koiranpaskasta liian tiukka.
PetriN
Viestit: 449
Liittynyt: Ma Tammi 27, 2003 6:08 am

327 koiranpaska

Viesti Kirjoittaja PetriN »

Liian tiukkaa paskaa :)

Kerran olen toisen koneen tiivisteestä hionut pienemmäksi toiseen koneeseen ja tarkka homma on. Herkästi tulee liian tiukka ja voi alkaa kuumenemaan. Ei kuitenkaan ollut muutakaan vaihtoehtoa.
raipe
Viestit: 1502
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 6:52 pm

327 koiranpaska

Viesti Kirjoittaja raipe »

juu, kyllä tossa oli hyvät ohjeet tiiviste satsin mukana.

oikeen katkoterän veitsi ja "rakotulkki". miätin vaan jotain nyky aikasempaa tiivistys hommelia.
PetriN
Viestit: 449
Liittynyt: Ma Tammi 27, 2003 6:08 am

327 koiranpaska

Viesti Kirjoittaja PetriN »

Niinhän miäkin miätin silloin, kun yhtä Isuzun konetta rakentelin, mutta esim. siihen ei keksinny/pystynny mitään muuta. Volvon koneissa oli taasen helppo koneistaa stefoille paikat, kun oli irrotettavat palikat molemmissa päissä konetta.
Avatar
A-V
Viestit: 7632
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

327 koiranpaska

Viesti Kirjoittaja A-V »

Ymmärsinkö oikein että tää on joku kampuraa "laahaava" tiiviste? Tuo wanhempi Ramblerin V8 ei ole sillee tuttu joten pakko kysyä ;)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
JAMANT
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

327 koiranpaska

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Itseasiassa se koiranpaska on parempi tiiviste oikein tehtynä/asennettuna, kuin stefa on!!
Avatar
A-V
Viestit: 7632
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

327 koiranpaska

Viesti Kirjoittaja A-V »

Itseasiassa se koiranpaska on parempi tiiviste oikein tehtynä/asennettuna, kuin stefa on!!



miks sä Jari käytät aina huutomerkkejä!! ::) ;D



mutjoo, aiheeseen, millä tapaa parempi?
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Vastaa Viestiin