Rellun 2,1 turbo diesel?

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
Avatar
KK
Viestit: 2965
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 9:27 am

Rellun 2,1 turbo diesel?

Viesti Kirjoittaja KK »

Tästä koneesta on varmaan ollut jo keskustelua, en vaan heti löytänyt.

Eli tekeekö tuolla mitään?

Koiralenkillä vaan "löysin" yhden omakotitalon vierestä kohtuu asiallisen näköisen Comanche Pioneerin tolla koneella ja manuskalla.

Aattelin, että vois siitä kysäistä, kun näytti siinä jonkun aikaa seisoneelta.

Tuo kone vaan vähintäänkin epäilyttää.

No auton hopeanharmaa värikin on kyllä huono itse paikkailtavaksi, vaikka suht siisti olikin noine pioneer teippeineen.
Avatar
Jeep-Ukko
Viestit: 1737
Liittynyt: Ma Helmi 12, 2007 8:01 pm
Paikkakunta: Kuopio

Rellun 2,1 turbo diesel?

Viesti Kirjoittaja Jeep-Ukko »

Rellu on ainakin parempi kuin VM.
Avatar
A-V
Viestit: 7632
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

Rellun 2,1 turbo diesel?

Viesti Kirjoittaja A-V »

J8S 2.1td = 85hp/132 ftlbs... tuntuu todella hepposelta. Jopa siinä VM kiisselissä on 140hp/236ftlbs. Onkos tuosta käyttökokemuksia? Riittääkö tuommoset luvut mukavaan ajeluun?
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
JAMANT
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Rellun 2,1 turbo diesel?

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Laiskoja ovat molemmat!!



Kallella on tollanen -89 MJ Rellun koneella, tuskastuttavaa ajaa nykyliikenteessä, just katsastin sen ja voi taivas, kun tottunut tohon Renixin kuutoseen, kun polkasee, tapahtuu, Kallen autossa ei tapahdu mitään, siis oikeesti, nothing!!!
jamba
Viestit: 415
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 10:41 am

Rellun 2,1 turbo diesel?

Viesti Kirjoittaja jamba »

Joo. Eihän sillä ole mitään jakoo nelilitraiseen bensvehkeeseen verrattuna. Mulla on siis ollu sekä Grand Cherokee ja XJ tolla kuutosella, ja ne on HYVIÄ koneita. Mut kyl täl rellumoottorillakin ehtii.

Ja kun saa säätöjä kohdilleen, niin kyl sillä ajelee. -Mulla meni katsastuksessa pokki jakajapumpusta se akselinpää, johon kaasuvaijeri tulee kii. No hitsattiin se katsurin kanssa siel asemal paikalleen (leimakin muuten tuli silloin :) ) ja ajelin kotio. Sehän ei tietysti osunu ihan oikeeseen kohtaan se lirpakkeen hitsaus ja tuntu kotimatkal et tehot puolittu. Kotona vaihdoin varaosapumpusta uuden osan (VE-pumpusta saa auki yläosan ihan paikallaan) ja ennen kasausta googlettelin VE-pumppua ja turboasioita ihan huvikseni. Aika yksinkertaisilla ohjeilla ja ruuvailuilla saa tuostakin koneesta ainakin minun käyttöön riittävän pirtsakan. Ja kestävyydestä, kaverin naapurissa on seittemänsataatuhatta ajettu Trafikki (sama moottori), johon on kerran vaihdettu toi pumppu ja pari hihnaa, mut muuten ei konetta avattu, -ja aina se vaan liikkuu.

Mut mistä näistä koskaan tietää...

Ai niin vielä... Oon myös tänä talvena päässy kokeileen jeeppiä, missä oli toi VM diisseli, ja siihen jos vertaa ni ei kyl ajossa ainakaan oo yhtään rellun konetta tehokkaampi, vaikka numerot sanois mitä.
Avatar
rebel70
Viestit: 4184
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 6:49 pm

Rellun 2,1 turbo diesel?

Viesti Kirjoittaja rebel70 »

Osta KK vaan pois, sullahan on sitä rellu rakkautta jo muutenkin, vai miten se meni? ;) ;D
😁
Avatar
KK
Viestit: 2965
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 9:27 am

Rellun 2,1 turbo diesel?

Viesti Kirjoittaja KK »

Ehkä se on kuitenkin parempi pitää Jeeppi Jeeppinä ja Rellu Relluna.

Ja tosiaan mulle kyllä vielä joku Renaultkin tulee, ihan varmasti.
Vastaa Viestiin