Tästä koneesta on varmaan ollut jo keskustelua, en vaan heti löytänyt.
Eli tekeekö tuolla mitään?
Koiralenkillä vaan "löysin" yhden omakotitalon vierestä kohtuu asiallisen näköisen Comanche Pioneerin tolla koneella ja manuskalla.
Aattelin, että vois siitä kysäistä, kun näytti siinä jonkun aikaa seisoneelta.
Tuo kone vaan vähintäänkin epäilyttää.
No auton hopeanharmaa värikin on kyllä huono itse paikkailtavaksi, vaikka suht siisti olikin noine pioneer teippeineen.
Rellun 2,1 turbo diesel?
Rellun 2,1 turbo diesel?
Rellu on ainakin parempi kuin VM.
Rellun 2,1 turbo diesel?
J8S 2.1td = 85hp/132 ftlbs... tuntuu todella hepposelta. Jopa siinä VM kiisselissä on 140hp/236ftlbs. Onkos tuosta käyttökokemuksia? Riittääkö tuommoset luvut mukavaan ajeluun?
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Rellun 2,1 turbo diesel?
Laiskoja ovat molemmat!!
Kallella on tollanen -89 MJ Rellun koneella, tuskastuttavaa ajaa nykyliikenteessä, just katsastin sen ja voi taivas, kun tottunut tohon Renixin kuutoseen, kun polkasee, tapahtuu, Kallen autossa ei tapahdu mitään, siis oikeesti, nothing!!!
Kallella on tollanen -89 MJ Rellun koneella, tuskastuttavaa ajaa nykyliikenteessä, just katsastin sen ja voi taivas, kun tottunut tohon Renixin kuutoseen, kun polkasee, tapahtuu, Kallen autossa ei tapahdu mitään, siis oikeesti, nothing!!!
Rellun 2,1 turbo diesel?
Joo. Eihän sillä ole mitään jakoo nelilitraiseen bensvehkeeseen verrattuna. Mulla on siis ollu sekä Grand Cherokee ja XJ tolla kuutosella, ja ne on HYVIÄ koneita. Mut kyl täl rellumoottorillakin ehtii.
Ja kun saa säätöjä kohdilleen, niin kyl sillä ajelee. -Mulla meni katsastuksessa pokki jakajapumpusta se akselinpää, johon kaasuvaijeri tulee kii. No hitsattiin se katsurin kanssa siel asemal paikalleen (leimakin muuten tuli silloin :) ) ja ajelin kotio. Sehän ei tietysti osunu ihan oikeeseen kohtaan se lirpakkeen hitsaus ja tuntu kotimatkal et tehot puolittu. Kotona vaihdoin varaosapumpusta uuden osan (VE-pumpusta saa auki yläosan ihan paikallaan) ja ennen kasausta googlettelin VE-pumppua ja turboasioita ihan huvikseni. Aika yksinkertaisilla ohjeilla ja ruuvailuilla saa tuostakin koneesta ainakin minun käyttöön riittävän pirtsakan. Ja kestävyydestä, kaverin naapurissa on seittemänsataatuhatta ajettu Trafikki (sama moottori), johon on kerran vaihdettu toi pumppu ja pari hihnaa, mut muuten ei konetta avattu, -ja aina se vaan liikkuu.
Mut mistä näistä koskaan tietää...
Ai niin vielä... Oon myös tänä talvena päässy kokeileen jeeppiä, missä oli toi VM diisseli, ja siihen jos vertaa ni ei kyl ajossa ainakaan oo yhtään rellun konetta tehokkaampi, vaikka numerot sanois mitä.
Ja kun saa säätöjä kohdilleen, niin kyl sillä ajelee. -Mulla meni katsastuksessa pokki jakajapumpusta se akselinpää, johon kaasuvaijeri tulee kii. No hitsattiin se katsurin kanssa siel asemal paikalleen (leimakin muuten tuli silloin :) ) ja ajelin kotio. Sehän ei tietysti osunu ihan oikeeseen kohtaan se lirpakkeen hitsaus ja tuntu kotimatkal et tehot puolittu. Kotona vaihdoin varaosapumpusta uuden osan (VE-pumpusta saa auki yläosan ihan paikallaan) ja ennen kasausta googlettelin VE-pumppua ja turboasioita ihan huvikseni. Aika yksinkertaisilla ohjeilla ja ruuvailuilla saa tuostakin koneesta ainakin minun käyttöön riittävän pirtsakan. Ja kestävyydestä, kaverin naapurissa on seittemänsataatuhatta ajettu Trafikki (sama moottori), johon on kerran vaihdettu toi pumppu ja pari hihnaa, mut muuten ei konetta avattu, -ja aina se vaan liikkuu.
Mut mistä näistä koskaan tietää...
Ai niin vielä... Oon myös tänä talvena päässy kokeileen jeeppiä, missä oli toi VM diisseli, ja siihen jos vertaa ni ei kyl ajossa ainakaan oo yhtään rellun konetta tehokkaampi, vaikka numerot sanois mitä.
Rellun 2,1 turbo diesel?
Osta KK vaan pois, sullahan on sitä rellu rakkautta jo muutenkin, vai miten se meni? ;) ;D
Rellun 2,1 turbo diesel?
Ehkä se on kuitenkin parempi pitää Jeeppi Jeeppinä ja Rellu Relluna.
Ja tosiaan mulle kyllä vielä joku Renaultkin tulee, ihan varmasti.
Ja tosiaan mulle kyllä vielä joku Renaultkin tulee, ihan varmasti.