199,232,258 virittäminen

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
herrakani
Viestit: 47
Liittynyt: Pe Joulu 19, 2003 2:39 pm

199,232,258 virittäminen

Viesti Kirjoittaja herrakani »

Löytyykö vanhempaa threadia, linkkejä, tms.



Ajatuksena on ainakin portata kansia hieman. Valujäljet pois, muotoilun parannuksia. Alakertaa vosi ajatella hieman kiillottaa ja kattella öljykanavia. Uudet pultit toki.



Nokka-akseleita, onko heitä? Tehtaan erikoismalleja, jotain viritysosia?



Ahdin kiinnostais tottakai. Onko kellään kerholaisella?



Hyvällä 2k-kaasarilla varmaan pärjää alkuun. Peltisarjan tekeminen on tuskin hankalaa.. Tietty valmis helpottais hommia. Tai pelkät laipat. (hihi)



Alustapuolella ajattelin boksata tukivarret ja tehdä runkoaisojen yhdistäjät eli subframe connctorit. Jarruiksi on tulossa jotain sekalaista volvo-osaa ja hitto toi on sentään käyttöauto..
Avatar
RamiS
Viestit: 2134
Liittynyt: Ma Tammi 27, 2003 1:07 pm

199,232,258 virittäminen

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Nokkia on näkynyt viritys firmojen listoilla.

Laippoja sarjoihin tarttis teettää, ei vaan viittis yksittäiskappaleina, kun en ole ottanut ees vaivanpalkkaa.

Laitanko itselleni muistiin sinut laippojen tarvitsijaksi? (rphx on muistissa)



Katukäyttöä ajatellen noi Volvon-jarruosat on mun mielestä ainoot tarpeelliset alustamuutoksistasi.



Tuu pyörähtään joku kerta Hyvinkäällä, nii turistaan noista kutosen virittämisistä. (Näytät majailevan Rixussa).



RS
juhap
Viestit: 6798
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

199,232,258 virittäminen

Viesti Kirjoittaja juhap »

Viri-viri koneeseenhan pitää saada lisää öljytilvuutta, eiks niin? Kutoseen sitä saa helpolla (?) hommaamalla Eaglen öljypohjan, jossa on syvyyttä reilummin...



American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Avatar
RamiS
Viestit: 2134
Liittynyt: Ma Tammi 27, 2003 1:07 pm

199,232,258 virittäminen

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Mulla toi vakio öljypohjakin vaatisi ennemmin madallusta kuin lisää korkeutta.



RS
herrakani
Viestit: 47
Liittynyt: Pe Joulu 19, 2003 2:39 pm

199,232,258 virittäminen

Viesti Kirjoittaja herrakani »

Eiku Paavolassa mä asun. Näemmä profiili päivittämättä. Ajelen metallihohtosinisella '67 Amerikaanilla.



Joo, mä tiedän, noi alustamodifikaatiot on enemmän tota "moi mul on hitsauskone, mitäs tänään tekisin" -osastoa. Tuskin niistä ainakaan haittaa on.



Välttämättömät modauksta tohon koneeseen olis varmaan toi nokka-akselipuolen päivittäminen, nostajat pitää semmoista mekkalaa että heikompia hirvittää. Toisaalta mulla on std-kokoinen 258 tuolla osina. Siihen olis iisi rakentaa mitä mieleen juolahtaa, ja nostaa se paikalleen jahka on sen aika.



Onko noissa kansissa suuria eroja?
Avatar
RamiS
Viestit: 2134
Liittynyt: Ma Tammi 27, 2003 1:07 pm

199,232,258 virittäminen

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Taitaa rekkari olla IZI-79, näin auton eilen.



RS
herrakani
Viestit: 47
Liittynyt: Pe Joulu 19, 2003 2:39 pm

199,232,258 virittäminen

Viesti Kirjoittaja herrakani »

Joo, sellaisia sivuille levitettyjähän on kaupassakin. Mulla olis tossa projektimoottorissa semmosella 6mm teräslevyllä suojattu malli. Lienee jostain jeepistä? :) Yritän tossa justiin kalastaa jotain pikkuosia, jakopäätä ja semmosia.



Jaa joo, olikos sulla semmonen pelkkä-pakosarja-laippa? Mulla oli ajatus imusarjan suhteen.
KKOSKINEN
Viestit: 371
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2003 3:08 pm

199,232,258 virittäminen

Viesti Kirjoittaja KKOSKINEN »

Pakosarja 6-1 tai kahdella kollektorilla kolme ekaa samaa ja toiseen tiätty loput.
Vastaa Viestiin