Sivu 1/1
Ohjaus tehostuksen säätö
Lähetetty: La Loka 18, 2014 8:03 am
Kirjoittaja maze
Pystyykö ohjauksen tehostusta säätämään mistään muuta kuin vaihtamalla hihnapyörää? Nyt ohjaus on liian kevyt ei mitään tuntumaa.
Hornetissa simpukkana ja tehostin pumppuna xj korisen jeepin osat.
Ohjaus tehostuksen säätö
Lähetetty: La Loka 18, 2014 5:49 pm
Kirjoittaja hentpe
Koitas kasvattaa pitkittäis tuen säädöllä casterkulmaa eli et ohjus keskittäis voimakkaammin. Jos casterkulma on tehostamattoman säädöissä niin varmasti on tunnoton ja turhan kevyt.
Ohjaus tehostuksen säätö
Lähetetty: La Loka 18, 2014 6:18 pm
Kirjoittaja maze
Tuo keskityksen lisäys ei olis haitaksi vaikka nytkin menee kuin juna ei tunnu tien uratkaa vaan menee siinne mihin ratti on jätetty. Epäilen että sekään ei riitä.
'Voiko pumpulta laske paineita jotenkin, samalla laskis hydroboostin tehostus hiukan.
Ohjaus tehostuksen säätö
Lähetetty: La Loka 18, 2014 6:31 pm
Kirjoittaja juhap
Voipi olla, että noi melkein kaikki AMC:n käyttämät simpukat ja Jeeppien kanssa on amerikkalaisittain tunnottomaksi kevennetty. Onkohan muissa kuin Eagleissa noita "variable ratio" simpukoita? Noissa on keskialueella vähemmän tehostusta kuin reuna-alueilla...
Ohjaus tehostuksen säätö
Lähetetty: Su Loka 19, 2014 6:16 am
Kirjoittaja KK
Mulla Javessa se nopeaksi välitetty simpukka, ei paljoa tarvii rattia pyöritellä, mutta ihan tunnoton sekin on, jos vertaa vaikka tuohon Sierran tehostettuun hammastanko-ohjaukseen, joka puolestaan on tunnottomampi, kuin muinaisten rellujeni tehostamattomat hammastangot jne.
Ohjaus tehostuksen säätö
Lähetetty: Su Loka 19, 2014 9:47 am
Kirjoittaja HEKE
Kaveri laittoi Dartistaan simpukan peruskorjattavaksi + modioivat samalla tunnokkaaksi....Mukavan tuntunen nyt onkin kävin testaamassa. Paja on jossain Amerikan puolella voin kysyä tarkemmin mutta tuommosta ohjautuntumaparannuspalvelua nykyään saa siis ostaa.