Pakoventtiilin palaminen
Pakoventtiilin palaminen
Jeepistä on pakoventtiilit palanu (2-3kpl),mikähän moisen aiheuttaa?
Pakoventtiilin palaminen
Liian laiha seos, sytytys liian myöhäisellä tai venttiilit olleet kannolla (säätö pielessä). Sinnä yleisimmät syyt.
Pakoventtiilin palaminen
muistaakseni ainakaan 232:ssa ei säätöä?
327:ssa ei ainakaan oo säätöjä. hydraylit ainoo säätö.
tässä ilmeisesti 258? siitä ei tiatoo.
327:ssa ei ainakaan oo säätöjä. hydraylit ainoo säätö.
tässä ilmeisesti 258? siitä ei tiatoo.
Pakoventtiilin palaminen
muistaakseni ainakaan 232:ssa ei säätöä?
327:ssa ei ainakaan oo säätöjä. hydraylit ainoo säätö.
tässä ilmeisesti 258? siitä ei tiatoo.
Juu, Jeepin 258 on jo sen verta uusi, että ei ole säätöjä, hydraulit hoitaa.
Onko edes 258:sia niin vanhaa versiota, jossa olisi mekaaniset nostajat/säätö? Kuitenkin AMC käyttänyt hydrauleja jo pitkälti -60 luvun puolellakin?
Pakoventtiilin palaminen
Hydraulinostajat kaikissa.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Pakoventtiilin palaminen
Liian laihalla. Oliko 5, 6? Käyvät vielä lämpösempänä. Mulla oli sama juttu.
Pakoventtiilin palaminen
Liian laihalla. Hudsonissa oli muutama pakoventtiili tosi kallellaan ja muuta selitystä ei ehkä ole, kun että ovat kuumentuneet liikaa. Myös pakosarja oli, ehkä jo pitemmän aikaa, kärsinyt tästä laihan seoksen aiheuttamasta kuumenemisesta, kun ei enää kestänyt kasassa, vaan rapisi käsiin.
Pakoventtiilin palaminen
Tässä mun tapauksessa palamisen aiheutti kulunut nokka-akseli.