Sivu 1/2

4.0:n tärkeet piuhat

Lähetetty: Ma Joulu 08, 2014 6:49 am
Kirjoittaja juhap
Nonni. Nyt kun alkaisi XJ:n elimen poisto Rambleria varten, niin mitäs johtoja pitää ottaa koneen takia talteen. Tuolla Cheron pellin alla menee aika monta johtonippua, joista suurin osa on ihan turhia.



Olisiko jotakin kuvaa mistä saisi selkoa? Kun ei viitsi alkaa koko manuaalia opettelemaan ja kaavioita selvittelemään.

4.0:n tärkeet piuhat

Lähetetty: Ma Joulu 08, 2014 9:03 am
Kirjoittaja maze
Ota koko johtosarja. Ei siinä niin paljon johtoa ole. Ja pääsee helpommalla kun korvaa vanhan johtosarjat jeepin virroilla.

4.0:n tärkeet piuhat

Lähetetty: Ma Joulu 08, 2014 9:18 am
Kirjoittaja JL
Minkäikänen xj? Nuoremmis johdot kiertää munmielest jotezki järkevämmi...

4.0:n tärkeet piuhat

Lähetetty: Ma Joulu 08, 2014 9:47 am
Kirjoittaja juhap
89 tai 90 renix

Ja noista johdoista tarttis nyt saada irti ekaksi ne koneen ja ruiskun piuhat/niput. Saisi tekniikat irti, sitten joskus purkaa muuta. Ja 2-oviseen jää korin piuhat paikalleen...ainakin toistaiseksi.

4.0:n tärkeet piuhat

Lähetetty: Ma Joulu 08, 2014 10:32 am
Kirjoittaja hentpe
Kyllä minä ottaisin johtosarjan irti mahdollisimman täydellisenä. Varsinkin jos ei heti pääse sen kimppuun tekemään tarvittavia muutoksia. Irtonaisten piuhojen ihmettely minne ne menee jo viikon parin kuluttua on todella veemäinen tehtävä.

Jos sitä elimen luovuttajaa ei ole tarkoitus ikinä palauttaa ajoon niin sitä suuremmalla syyllä yrittäisin pitää sen johtosarjan mahdollisimman alkuperäisenä ja nipussa.

4.0:n tärkeet piuhat

Lähetetty: Ma Joulu 08, 2014 11:00 am
Kirjoittaja JAMANT
Eikä tuossa Renixissä nyt montaa turhaa johtoa ole!! Minen keksi oikeastaan yhtään...

4.0:n tärkeet piuhat

Lähetetty: Ma Joulu 08, 2014 12:24 pm
Kirjoittaja juhap
No kun tuosta otan vain koneen ja lootat ja sitten laitan tuosta jämästä pihakoneen, johon pitää jäädä muut piuhat kiinni, että etenee sitten uudella jollakin tekniikalla ja valot ym pelaa vielä.



Noita piuhanippuja kun katselee, niin pitäis saada selko, että mikä on koneen ja míkä on korin piuhanippu... ilman, että keksii pyörää uudelleen...

4.0:n tärkeet piuhat

Lähetetty: Ma Joulu 08, 2014 3:35 pm
Kirjoittaja JL
Ei ehkä ihan helpoimmast pääst erotella noin....ite ajattelin naulat nipun kii vanerilevyyn ja raksii siitä sitte...



Must näyttäis et suurin osa koneen johdoist kulkee tulipellin kaut, etukaut kulkee vissii ainakin startin johdot. Kaikki koneen käymiseen tarvittavat johdonpäät pitäs löytyy tulipellltulipellin läpi meneväst liittimest, menee suoraa sulakerasiaa.

4.0:n tärkeet piuhat

Lähetetty: Ma Joulu 08, 2014 4:58 pm
Kirjoittaja maze
Aika hyvin on johdot pyöritelty ristiin koneen ja korin kanssa, Automaatin ohjauslaatikolle menee piuhanippu tulipellin läpi ja moottorinohjaukseen oma, sitten loput tunnistimet/mittarit, bensapumpun virrat sulakerasian kautta.

Jälki viisaana oman projektin kanssa voin sanoa että olis pitänyt otta koko johtosarja käyttöön.

4.0:n tärkeet piuhat

Lähetetty: Ma Joulu 08, 2014 5:19 pm
Kirjoittaja juhap
Tuo ECU on kuskin puolella, joten onkos lootan poksi sen soikean ison kumitulpan takana, mikä on repsikan puolella?

Jos on, niin se on ainakin saksittu poikki tuossa 4 ovisessa... ;D

Eli tuon etupalkin kautta menevän voi katkoa sitten, kun ei ole kuin startin piuhaa ja jotakin "turhia"...