Sivu 1/2
Trafi pyytää lausuntoja rakenteen muuttamisesta...
Lähetetty: Ke Maalis 04, 2015 9:42 am
Kirjoittaja JL
Trafi pyytää lausuntoja rakenteen muuttamisesta...
Lähetetty: Ke Maalis 04, 2015 10:40 am
Kirjoittaja juhap
Mitä olennaista tuossa nyt muuttuu?
Trafi pyytää lausuntoja rakenteen muuttamisesta...
Lähetetty: Ke Maalis 04, 2015 11:33 am
Kirjoittaja pekka
Maastoautoon saa helpommin huikan isommat kumit, americaniin ja hornaan saa laittaa hiukan tehokkaamman moottorin ja vähäpäästöisen ahtaminen helpottuu.
Jos positiivisia haetaan
Trafi pyytää lausuntoja rakenteen muuttamisesta...
Lähetetty: Ke Maalis 04, 2015 12:33 pm
Kirjoittaja JL
just nii, ei tarvi niinpaljo hakee pokkeuslupii, ymmärsinkös oikeen et vaihdettaval moottoril ei ol nyt tilavuusrajaa, moottoritehon selvittämine lieventyny...
Mitä viel, en ol viel kahlannu sanast sanaa, ja mun tulkinta voi kumminki ol väärä....heh....
Trafi pyytää lausuntoja rakenteen muuttamisesta...
Lähetetty: Su Maalis 22, 2015 2:58 pm
Kirjoittaja Mawerick
Trafi pyytää lausuntoja rakenteen muuttamisesta...
Lähetetty: Su Maalis 22, 2015 3:33 pm
Kirjoittaja Jeep-Ukko
Trafi pyytää lausuntoja rakenteen muuttamisesta...
Lähetetty: Su Maalis 22, 2015 4:26 pm
Kirjoittaja Mawerick
Kas. Oli niin loistavasti nimetty tuo toinen aihe, etten tajunnut sen olevan samasta asiasta...
Trafi pyytää lausuntoja rakenteen muuttamisesta...
Lähetetty: Ma Maalis 23, 2015 1:46 am
Kirjoittaja rphx
joo, kiinnostaa jos joku suomentaa, et mikä helpottuu ja mikä vaikeutuu????
Trafi pyytää lausuntoja rakenteen muuttamisesta...
Lähetetty: Ti Maalis 24, 2015 8:27 am
Kirjoittaja A-V
yhdistelty aiheet ;)
Trafi pyytää lausuntoja rakenteen muuttamisesta...
Lähetetty: To Maalis 26, 2015 5:42 pm
Kirjoittaja kerosiini
Tuota perustelumuistioluonnosta kun jaksoi lukea niin jotain selkokielellä selostettua siitä ymmärsi
Eli koneen painolle+tilavuudelle ei ole rajaa mutta vääntö ja teho saa lisääntyä 20%
"Myös iskutilavuuden muutoksen prosenttirajan merkitystä pidetään turvallisuuden kannalta vähäisenä. Siksi iskutilavuuden tilalle otettaisiin vääntömomentti, jolle sallittaisiin sama 20 % kasvatus kuin teholle"