Sivu 1/2

Torqueflyte 727 vaihtaminen kakkoselta kolmoselle

Lähetetty: La Kesä 30, 2007 12:07 pm
Kirjoittaja A-V
No pistämpäs tämänkin kysymyksen.



mulla jostain syystä ei tuo tf727 toimi ihan niinkuin pitäisi. 1 ja 2 vaihto on aina kohdallaan mutta 2 ja 3 vaihto pelaa oikein vain pintakaasulla, yhtään enempää kaasua niin loota menee vaihtohetkellä jotenkin sekunniksi vapaalle ja sitten vasta tarjoilee kolmosen. Mistähän johtuu?



kickdown linkki on kiinni mutta jäkitetty noin 1/4 kohtaan eli sen ei vissiin pitäisi tätä aiheuttaa....? (autoon on tehtävä vaijerikickdown kun vivusto ei sovi paikalleen....) jos joltakulta löytyy ostan innolla...



olisko tuo joku panta hiukan löysällä tms vai oire jostain muusta esim venakoneisto-ongelmasta...? Loota on rempattu joskus edellisellä omistajalla ja sillä on sen jälkeen ajettu about 2500km. Öljynä on type f.

Torqueflyte 727 vaihtaminen kakkoselta kolmoselle

Lähetetty: La Kesä 30, 2007 12:33 pm
Kirjoittaja RamiS
Jos Torque Command 727:n pannoista puhutaan, niin etummainen panta vois vaikuttaa tohon asiaan. Säätöruuvi tulee kuoresta läpi, kiristys 72in.lbs, jonka jälkeen 2,5 kierrosta auki STD727 tai 2 kierrosta auki jos HD727, nämä siis 360cid (1973).



Tohon Type F:n käyttöön sulla oli joku hyvä selitys aikoinaan, joten siitä ei enempää. ;)



RS

Torqueflyte 727 vaihtaminen kakkoselta kolmoselle

Lähetetty: Ma Heinä 02, 2007 5:05 am
Kirjoittaja A-V
son se köyhän miehen shift kit ;) kiitokset säätöohjeista, kokeillaan...

Torqueflyte 727 vaihtaminen kakkoselta kolmoselle

Lähetetty: Ke Heinä 11, 2007 12:48 pm
Kirjoittaja CULMALA
son se köyhän miehen shift kit ;) kiitokset säätöohjeista, kokeillaan...



Onhan sen juuri tuollainen minkä sanot, vaikuttaa vain laatikon kestoikään negatiivisesti. Ainakin jos kickari ei ole säädöissä

Torqueflyte 727 vaihtaminen kakkoselta kolmoselle

Lähetetty: Ke Heinä 11, 2007 1:46 pm
Kirjoittaja A-V
tjuu, tää ongelma löytyi ja korjaantuikin jo. Unohdin ilmoitella. vika kickdownin puutteessa.

Torqueflyte 727 vaihtaminen kakkoselta kolmoselle

Lähetetty: Ke Heinä 11, 2007 2:02 pm
Kirjoittaja CULMALA
Hyvä ettei muuta ollut vialla, harkitse nyt kuitenkin sitä öljytyypin vaihtoa ::)

Torqueflyte 727 vaihtaminen kakkoselta kolmoselle

Lähetetty: Ke Heinä 11, 2007 2:06 pm
Kirjoittaja A-V
Hyvä ettei muuta ollut vialla, harkitse nyt kuitenkin sitä öljytyypin vaihtoa ::)



no jos toi öljy oli muutaman asiantuntijan (ja kisaakin tuolla kombolla ajaneen) mukaan kestävä ja sopiva ratkaisu niin kyllä mä siihen voin luottaa ilman harmaita hiuksia ;)

Torqueflyte 727 vaihtaminen kakkoselta kolmoselle

Lähetetty: Ke Heinä 11, 2007 4:45 pm
Kirjoittaja CULMALA
Miten vain, kai se kestää jos niikseen eikä lootan korjaus mitään ihmeitä maksa muutenkaan jos siis ei kestä

Torqueflyte 727 vaihtaminen kakkoselta kolmoselle

Lähetetty: Ke Heinä 11, 2007 6:29 pm
Kirjoittaja tl
Toi "kickdown" vipu säätää laatikon öljynpainetta, jos se täytyy jäkittää paikoilleen niin kannattaa laittaa ainakin melkein täysille koska muuten lootassa on liian pienet paineet. Tai sitten täytyy ajella hemmetin rauhallisesti.

Torqueflyte 727 vaihtaminen kakkoselta kolmoselle

Lähetetty: Ke Heinä 11, 2007 6:44 pm
Kirjoittaja RamiS
Miten vain, kai se kestää jos niikseen eikä lootan korjaus mitään ihmeitä maksa muutenkaan jos siis ei kestä



Halpaahan se on, kun siitä rahalla selviää. ;D ;D



Master kitti, pannat ja öljypumpun sisään pronssilaakeri yht. 390€

Turbiini ja häntään ehjä käytetty kuulalaakeri yht. 300€

Mobil ATF220 Dexron2 20 litraa 80€

Lauhduttimeen uudet letkut 63€



+ työt, jos ei tee itse. :o



Nämä siis 904:seen, varmaan lähelle samoihin summiin myös 727. ;)



RS