2015 jäsenkortit
2015 jäsenkortit
Loput jäsenkortit lähtevät postin kyytiin tänään. Jos jostain syystä et saa korttia niin ota yhteyttä.
2015 jäsenkortit
Olipas kusti nopea, saapui jo tänään :)
2015 jäsenkortit
Täytyykin käydä postilaatikolla... taas :)
2015 jäsenkortit
STARK-kortti tuli, mutta se tuskin on kerhon jäsenkortti :o ::) :P
Vaimon mielestä jäsenmaksu on maksettu....
Vaimon mielestä jäsenmaksu on maksettu....
2015 jäsenkortit
Mun kirjanpidossa ei ole maksettua jäsenmaksua. Mites Hepe?
2015 jäsenkortit
Valitettavasti en ainakaan Jamantin omalla nimellä löytänyt suoritusta. Jos rouva on maksanut omalta tililtään niin olisiko mahdollista saada maksajan nimi, niin osaan etsiä.
2015 jäsenkortit
Valitettavasti en ainakaan Jamantin omalla nimellä löytänyt suoritusta. Jos rouva on maksanut omalta tililtään niin olisiko mahdollista saada maksajan nimi, niin osaan etsiä.Joko Lehtinen Jari tai Mari, jompikumpi. Vaimo ei muista miltä tililtä mitäkin maksaa, muistaakseni tää on mun kohdalla sattunut ennenkin ja viimevuonna joku osas yhdistää vaimon nimen mun nimeen 8-) 8-)
Tarkistetaan huomenna töissä, miltä tilitä se on maksettu ;) ;)
2015 jäsenkortit
:-[ :-[ nolo juttu, ei sitä ole edes maksettu :-[ :-[
Tietokatkos mun ja vaimon välillä, ollaan kyllä puheväleissä, mutta näköjään ei ole tieto kulkenut... Tänään maksetaan...
Tietokatkos mun ja vaimon välillä, ollaan kyllä puheväleissä, mutta näköjään ei ole tieto kulkenut... Tänään maksetaan...
2015 jäsenkortit
:-[ :-[ nolo juttu, ei sitä ole edes maksettu :-[ :-[
-Älä ihmettele, täällä sama homma kun kuuluu moneen kerhoon ja toiset lähettävät laskun, toiset olettavat että jäsen muistaa itse maksaa..... :-[
-Vanha menee vähemmästäkin sekasin.... :-/