Mikä paras konsti massanpoistoon
Eli mikä olis paras menetelmä massanpoistoon lattian sisäpinnoista? Lastalla oon nyppiny. Onko mitään helppoo tapaa?
-
Ite oon antanu lämpöö ja lastaa. Lähtee aika mukavasti, tosin käry on aika paha
Ite oon antanu lämpöö ja lastaa. Lähtee aika mukavasti, tosin käry on aika paha
+1
lämpö ja lasta paras vaihtoehto kai minustakin.. eikä se kärykään mitään, se tekee päänsäryn mutta se sula mönjä!
Kannattaa varoa!
mm. pitkät vahvat nahkahanskat jne suojaksi.. ei pala iho niin pahasti.. se sulava tai palava massa joka sieltä kuitenkin tippuu tekee mahtavia arpia.. ei nyt ihan napalmin veroisia mutta silti.. heh
Kannattaa varoa!
mm. pitkät vahvat nahkahanskat jne suojaksi.. ei pala iho niin pahasti.. se sulava tai palava massa joka sieltä kuitenkin tippuu tekee mahtavia arpia.. ei nyt ihan napalmin veroisia mutta silti.. heh
ei sovi ihan tähän vuodenaikaan, mutta talvella kylmässä tallissa olen saanut kovettuneen massan irti koputtelemalla vasaralla ja lastalla. Paljon helpommin lähtee, tosin pakkanen tunkee luihin ja ytimiin. Kaiketi se lämpö on mukavampi, vaikka siitä jää enemmän jäännöksiä jäljelle. sen voi sitten hieroa vaikka tärpätillä pois. Helppoa ei millään kotikonsteilla
Mietin tässä, että se massa taitaa olla jotain bitumin sukulaista, joka varmaankin liukenee kaikkiin hiilivetyihin melkosta hyvin. Jos kastelis ne lattiat esim. bensalla ja laittas vaikka märät rievut siihen muhimaan, niin oisko se massa sit sen verran pehmeetä, et ois helppo homma kaapia veks?
Annan itsekkin äänen toholle ja lastalle.
Annan itsekkin äänen toholle ja lastalle.
Joo. Taitaapi se lasta olla se paras konsti. Tietysti sitä lämmittämistä vois kokeilla ehkä?
Kiitokset kaikille kuiteski ehdotuksista!!!!!
Kiitokset kaikille kuiteski ehdotuksista!!!!!
Älä kuitenkaan ala lämmittämään sen bensan levityksen jälkeen :D Vaikka lähtis ne massat varmaan kertaheitolla ::)
Aikoinaan pesin bensalla tuon museoauton peräkontin, kun edellinen omistaja oli aloittanut "kunnostuksen" vetämällä purkki tolkulla kotelosuojaa takakylkiin (ja maalaamalla tuhkiksen ja hanskalokeron myrkyn vihreäksi) ...
Kaamea homma, ja palovaara on suuri. Nykyisellä bensalla pestessä on myös vakava terveysriski olemassa.
Toi pakkaskonsti on hyvä.
Kaamea homma, ja palovaara on suuri. Nykyisellä bensalla pestessä on myös vakava terveysriski olemassa.
Toi pakkaskonsti on hyvä.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Putsasin jeepin pohjan teräsharjalaikalla ja rälläkällä, laikkoja meni abaut 5 mutta kyllä lähti... Ei se kyllä hauskaa hommaa ole ja suosittelen kasvo suojaa!!!!