Sivu 1/1
löytyi,voi poistaa
Lähetetty: Ma Huhti 11, 2016 4:31 pm
Kirjoittaja kaistapaa
Mallista en ole satavarma(mahdollisesti m44) mutta 72 matadorista ja 304 perässä alunperin ollut.
Tarjoa jos mahdollisesti käypäinen löytyy nurkista.
040-9643290
Edit:paremmin asista tietäville hiemen tunnistustietoja....
Kickdown on sähköinen,kokonaan alumiinia.
löytyi,voi poistaa
Lähetetty: Pe Huhti 15, 2016 11:11 am
Kirjoittaja A-V
Jos on orkkis kombo niin:
- 1972 A904 = TF904 AMC:n kuorissa
- 1971 Borg Warner M44
Tsekkaa onko turbiinikoppa kiinteästi kiinni itse vaihteistossa(tf904) vai irrotettavissa (m44) niin tiedät kumpi on.
tietty toinen vaihtoehto on että ota valokuva ja pistä tänne.
löytyi,voi poistaa
Lähetetty: Pe Huhti 15, 2016 11:31 am
Kirjoittaja RamiS
A904: mielestäni mekaanisella kickdownilla.
RS
löytyi,voi poistaa
Lähetetty: Pe Huhti 15, 2016 12:39 pm
Kirjoittaja kaistapaa
Jos on orkkis kombo niin:
- 1972 A904 = TF904 AMC:n kuorissa
- 1971 Borg Warner M44
Tsekkaa onko turbiinikoppa kiinteästi kiinni itse vaihteistossa(tf904) vai irrotettavissa (m44) niin tiedät kumpi on.
tietty toinen vaihtoehto on että ota valokuva ja pistä tänne.
tässä tuli se ensimmäinen fakta siitä että mikä se laatikko todella on.eli turbiininkoppa on irroitettava ja kaikki muukin tunniste mitä oon löytäny niin johtaa siihen että m44 se nyt sit on.
Tekeekö tolla mitään?tolla on jonkilaisen rempan jälkeen ajettu muutama tuhat,vuosia sitten ja kokeillaan josko se toimisi....
löytyi,voi poistaa
Lähetetty: Ti Huhti 26, 2016 8:49 am
Kirjoittaja A-V
No jos vähän jatkan aiheen sivusta niin:
Tota "isointa" alumiiniwarneria (M44) on käytetty vain 290cid ja 304cid veekaseissa. Periaatteessa pitkälti sama loota kun kutosten kanssa olleet M43 ja M42.
Veikkaisin että kevyeen ajoon tai kevyeen koppaan (Gremlin, Hornet, American) tai vakioon 290/304cid koneeseen ihan OK, kevyt ja kohtuu nopia vaihtamaan. Tätähän on tosiaan Rebelinkin kopassa käytetty jos koneena 290 tai 304cid.
Isompaan veekasiin väittäisin, että kestää ehkä pari täyskaasulähtöä kunnes alkaa öljyt haista palaneelta... Pari viikkoa sen jälkeen loota alkaa luistamaan, niitä ei vaan ole tehty isomman hevoskatraan hallitsemiseen - eikä myöskään oikein saa ees prepattua siihen hommaan (niinkun esim noin '72+ TF904/998/999 lootat saa). Ehkä just rempattu loota kestäis paremmin, etenkin jos kuski osaa varoa.
Noi valurautaset Borg-Warnerit (M10/M11/M12) on sitten taas ihan eri eläimiä... Hitaampia toki vaihtamaan mutta kestäviä myös esim. 390/401cidin perässä. Sanosin että sopiva vertailukohta niihin on TF727.