Sivu 1/1
Classic -63 vaihdevivusto
Lähetetty: Su Touko 15, 2016 11:39 am
Kirjoittaja JanneM
Näyttäis ettei ole enään säätövaraa , onko ideota millä sais vivut lähemmäksi , vai tarviiko tehdä jotain täytettä väliin.Olisko kellään kuvia miltä vivusto näyttää normiasennossa?
Classic -63 vaihdevivusto
Lähetetty: Su Touko 15, 2016 12:19 pm
Kirjoittaja Pitu
Nyt tarvitaan hiukan tarkennusta, mistä vivuista oli kysymys?
Ekana tuli mieleen pitkät tangot rattiputken ja laatikon välissä. Siinä pitää osien vaihtua vääriksi, että säätövara loppuisi kesken.
Toinen arvaus on rattiaksellilla olevan vaihtajahaarukan akselin päittäisvälys.
Ohuesta muovilevystä (vaikka öljy purkin kyljestä) voisi tuohon leikata shimmilevyjä.
Joskus olen Americaanossa porannut siihen säätävään muoviholkkiin uuden reiän säätöruuville, hieman syvemmälle ja siten saanut hiukan lisää kiristysvaraa.
Classic -63 vaihdevivusto
Lähetetty: Su Touko 15, 2016 4:40 pm
Kirjoittaja JanneM
Rattiakselia tarkoitin , alkaa pikkuhiljaa hahmottua toiminta , pakin , 1 ja 2sen saa jotenkin jo päälle mutta 3selle vaihtaessa haarukka ei osu tappiin.
Classic -63 vaihdevivusto
Lähetetty: Ma Touko 16, 2016 6:23 am
Kirjoittaja RamiS
Epäilisin, että vivustossa on jossain välissä väljää, siksi ei säädöt riitä.
Tai
Siirtäjä-tanko on vääntynyt niin, ettei tee enää tarpeeksi pitkää liikettä.
RS
Classic -63 vaihdevivusto
Lähetetty: To Touko 19, 2016 10:37 am
Kirjoittaja JanneM
Näyttäis että edelliset viestit on kadonnu jonnekin,mutta löytyiskö jostain räjäytyskuvaa rattiputkesta?
Classic -63 vaihdevivusto
Lähetetty: To Touko 19, 2016 11:39 am
Kirjoittaja A-V
Pientä bugitusta vissiin viestikannassa, pidän mielessä jos näkyy uudelleen... ja tutkitaan. Liitin nämä nyt yhteen.